|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?
Jepp. Og i min nye bil håper jeg det er praktisk i hverdagen, og ikke bare teoretisk mulig å få inn tre seter.
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?
Vet ikke helt hva jeg skal tro får det er blitt sjekket ut eller man har bilder med noen referanser, i stedet for tatt fra siden med vidvinkel. Mistanker at det er litt smalt i midten og at beltespennene lett forsvinner under setet i midten. Men man får se.... Mellom to seter med ISO-Fix blir det nok vanskelig - som i så mange andre biler.
|
|
|
#24 |
|
Trøtt
|
Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?Det er jeg helt enig med deg i, med splitting av det bakerste setet og noen andre designforbedringer virker 2013 modEllen langt bedre enn sine forgjengere.
|
|
|
#25 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?Vi har en x3 og den er ikke så stor. Bagasjerommet er ganske lite,men går fint for oss på fem.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?Freemont... Amerikansk bil fra et selskap kjent for å lage dårlige biler, tatt over og modifisert av et italiensk selskap kjent for å lage dårlige biler... kjenner jeg får en del fordommer ;-)
|
|
|
#27 |
|
Trøtt
|
Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?Hehe, ser den, mrc, samtidig som at den er bra på design og har lavt drivstofforbruk til å være såpass kraftig. Den står fortsatt på kanskje- listen vår, vi må ha en 7-seter før jul.
|
|
|
#28 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?Topputstyrt Mazda CX-5 med diesel og automat. Evt ny type Honda CR-V |
|
|
|
|
|
#29 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?Oppdatering :
|
|
|
|
#30 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mellomstor SUV - hva velger jeg?Gratulerer med ny og flott bil!! Audi er supre biler.
|
![]() |
|
|