|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finnes det én sportsvogn som dekker alle behov?Jeg har samme farge som deg, den er sååååå fin! Kan man bruke de store hjulene på gammelt understell? Mitt er jo fra 2010. Får jeg kjøpt de nå? I så fall hvor. Jeg skulle helst hatt store svivelhjul (kravstor, ja), men det der kan duge.
|
|
|
|
#42 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det én sportsvogn som dekker alle behov?BJCE er ganske enkelt genial.
|
|
|
#44 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Finnes det én sportsvogn som dekker alle behov?Jeg fant de til salgs her: http://www.kjopbarnevogn.no/no/artik...o-go-2013.html |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: Finnes det én sportsvogn som dekker alle behov?Så dumt. Jeg øynet en mulighet til å ikke bytte ut vogna mi nå.
|
|
|
|
#46 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Finnes det én sportsvogn som dekker alle behov?Ser den. Hjulene er mer eller mindre eneste minusen med GO. Jeg kommer til å beholde TFKen i hus på grunn av de. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Sv: Finnes det én sportsvogn som dekker alle behov?Ja. Vi har hatt Go to vintre nå, men begge de to hadde vi bil, og da blir det litt annerledes. Det er jo egentlig ikke mange dagene man må ha skikkelige hjul, men når jeg ikke har bil og er alene, er jeg avhengig av å komme meg ut også de dagene.
|
|
![]() |
|
|