Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-12, 13:12   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.852
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

Jentebarnet som bruker 146/152 trenger nye olabukser, og vi har vært "overalt", føler jeg. HM, Lindex, Kappahl, Cubus, Wow... Vi finner bare skinny, superskinny o.l. modeller til jenter. Det liker ikke hun når de er så trange, og hun syns de strammer (hun er normalvektig, så det er ikke det).
i fjor hadde de Regular på Lindex, men åpenbart ikke nå.

Gutteavdelingene har noe "regular", men de er gjerne så krøllebehandlet osv. at de har fått et veldig sånn "gutteuttrykk" - så da blir det uaktuelt uansett (modellen er antakelig litt annerledes også).

Virker som modellutvalget for jenter er mye mer begrenset enn i damestr. (vi har jo typ regular, boyfriendlook osv. som er litt videre i beina).

Noen som har noen tips??

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 16:37   #2
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

Hva med denne fra Name it?

image.jpg

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 16:38   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

De hadde noe tilsvarende som de over her på Cubus også.

  Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 16:45   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

Opprinnelig lagt inn av Kiwi, her.

Hva med denne fra Name it?

Vedlegg 47395

Den er fantastisk! Sitter nydelig på, er litt foret og går til 152. Stor i størrelsen. Min jente bruker 164 på H&M, men har 152 i denne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 17:24   #5
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

Opprinnelig lagt inn av Kiwi, her.

Hva med denne fra Name it?

Vedlegg 47395

Denne har jeg kjøpt til datteren min som ikke takler trange klær. Den er veldig fin på og stoffet er mykt og deilig. Anbefales!!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 17:26   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

Jeg har funnet to typer jeans på Kappahl som er baggy eller med litt ekstra vidde.
Det er str 98 da.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 20:50   #7
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.273
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

Jeg henger meg på tips om Name-it, de har alltid en modell eller to som er baggy. Og så vil jeg slenge på at vi stort sett alltid har en bukse eller to fra HM som er vide i utførelsen, med strikk nede. De kommer og går litt i utvalget deres, så det er vel verdt å ta en tur innom med jevne eller ujevne mellomrom.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 21:41   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.590
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

Name it har, ja. Jeg har også kjøpt på PDL.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 22:04   #9
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.852
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

Takk for mange fine tips! Blomster sendt til alle, bortsett fra Hyacinth som jeg nylig har prikket. Nå; shopping...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-12, 22:14   #10
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finne olabukser til jentebarn som ikke sitter så inntil??

På Cubus har de omtrent samme modell som det er bilde på over. Kjøpte det til min eldste datter i str 164. Hun vil ikke ha stramme bukser.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no