Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Leker til bursdag (10 år)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-12, 06:54   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Leker til bursdag (10 år)

Yngste blir 10 år neste uke og har invitert hele klassen + i selskap. Vi skal ha det på det lokale grendehuset.
Siden vi har hatt bowling, gocart etc de siste årene er jeg litt uerfaren med hva som slår an for tiden.
Ingen tema for årsdagen, men bursdagsbarnet ønsker seg musikk så de kan danse.
Noen leker relatert til dette? Med nesten 30 barn er vel stolleken utelukket?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 07:12   #2
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leker til bursdag (10 år)

Stoppdans? Quiz i lag?

Gammel 21-09-12, 15:45   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Stoppdans passer jo fint. Kanskje jeg skal lage quiz, det kunne kanskje slått an. Takk for tips!

-Pippi
Gammel 21-09-12, 15:55   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Hvis du føler deg kreativ så kan du skrive en adjektivhistorie - det slår alltid godt an

Gammel 21-09-12, 23:07   #5
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Knyt ballonger på beina til ungene, og så skal til trø på hverandres ballonger slik at de sprenges. Musikk kan du jo ha på samtidig.

Danse gangnam style- dansen.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 23:09   #6
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Stoppdans og ballonger på bena er det jeg skulle inn og foreslå.

Gammel 28-09-12, 13:32   #7
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde klassefest for mellomste (11 år) og da var pakkeleken en storslager.

Pakk inn en ting i mange lag. Alle sitter i en ring og når musikken stanser får den som har pakken i hånden pakke av et lag. Kjempespennende. Siste mann som åpner får gaven.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 16:08   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Hadde klassefest for mellomste (11 år) og da var pakkeleken en storslager.

Pakk inn en ting i mange lag. Alle sitter i en ring og når musikken stanser får den som har pakken i hånden pakke av et lag. Kjempespennende. Siste mann som åpner får gaven.

Det hadde nok vært en slager. Bursdagen var i går og de spiste så mye og så lenge at vi rakk ikke leker. Taco var populært.

-Pippi
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.