Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Timberland Mukluk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-11, 10:27   #21
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Timberland Mukluk

Jeg syns heller ikke de er spesielt nette og pene, men for min del, er det heller ikke til penbruk de er tiltenkt. Jeg er en frossenpinn på føttene og gleder meg til å prøve ut disse som jeg kjøpte for en liten stund tilbake.

Jeg er en str 38 (noen få ganger har jeg kjøpt str 37) og jeg kjøpte Mukluk i str 38 siden jeg fikk inntrykk av at de var littegrann store.

Med ullsokk (ikke raggsokk, det bruker jeg kun til å labbe med innendørs) blir str 38 helt perfekt til meg. Litt plass til å vifte med tærne.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 17:54   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Timberland Mukluk

De er ikke penstøvletter, de er varme vintersko.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 13:38   #23
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Timberland Mukluk

Helt enige med siste talere.

I fjor pendlet jeg med toget. Og da brukte jeg dem hver eneste dag. Å stå og vente på et forsinket tog ikledt tynne støvletter var ikke noe jeg vurderte.

Nå i år så kjører jeg fram og tilbake på jobben, og jeg synes de er for store til å kjøre bil med, så jeg tror ikke de blir veldig mye brukt i år. Men om man skal på en eller annen uteaktivitet, så er de veldig gode. Jeg har også et par selskinnsko, men jeg synes disse er bedre, varmere og også penere.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 23:16   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Timberland Mukluk

Jeg trekker opp denne, bare for å fryde meg over at et par slike i beige endelig er på vei til meg, med Ellosrabattkode. Har hatt lyst på i flere år, så nå kan kulda bare komme.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 23:25   #25
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Timberland Mukluk

Eg vurderer dei til storesøster, det er vel nok med eit par då? Ho er mykje ute om vinteren.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 23:27   #26
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Timberland Mukluk

Jentene hadde sånne ifjor, og de er både varme og vanntette. Enern nektet å kjøpe nye i år, hun vil ha dem neste år også - selv om de er ganske så slitte.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no