Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Splashback kjøkken, farge? Hjelp!!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-12, 21:30   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Splashback kjøkken, farge? Hjelp!!

Jeg liker også sterke farger godt, og har selv knall orange på min splashback (selv om jeg aldri har hørt om det ). Men med for mange "primærfarger" mot hvitt synes jeg fort det kan bli litt mye Piet Mondrian. Da bør det i hvert fall være et valg, og helst så klart bli oppsummert i en original.

Jeg ville altså vært veldig forsiktig med å ta inn en skarp farge til. Selv som det er, hadde jeg vært litt påpasselig på at accessories tok opp det grønne eller det røde, ikke andre farger. Sort eller hvitt eller mørk grått hadde nok gått. Og jeg skjønner hva du mener med at det røde og grønne kommer veldig nær og kanskje plutselig blir litt julegardin hvis du kjører den rød. Lett er det ikke!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.