Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det å skrive e-poster til politikere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 14:37   #15
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å skrive e-poster til politikere

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg dulter litt på Mim.
Jeg er veldig glad for at jeg har en jobb der jeg treffer mange av de med innflytelse, at jeg får sjansen til å stille spørsmål og at de ikke tør annet enn å svare. Jeg vet også at veien er kort inn til regjeringskontorene om jeg deltar i en høringsrunde, noe en venninne av meg opplevde for litt siden. Hun skrev et forslag som ble sendt inn sentralt, 90% av det hun skrev ble stående som vår arbeidsgivers offiselle svar inn til en annen organisjon, og igjen 75% ble stående som denne organisjonens svar, og godt over halvparten sto igjen da regjeringens svar kom ut. Det viser veldig klart at det nytter å engasjere seg om det er noe man brenner for og kan noe om.

Men de av oss som ikke har noen innflytelsesrik jobb eller kjenner noen innflytelsesrike mennesker, hva med oss da? Eller kanskje jeg heller skal si, hva med meg da?

Sist redigert av annemede : 12-04-07 kl 14:38. Årsak: Det blir bare teit, jeg får ingen smilier til å passe ...
annemede er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.