Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kan noen synse litt om dette?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-12, 21:35   #15
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan noen synse litt om dette?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Matchende moebler? Tror jeg aldri engang har vaert inne i et hus som har matchende moebler. Bortsett fra sykehus og noen andre offentlige bygninger. Hvordan faar man det? Er det mulig aa ha saa mye penger for mye at man har raad til baade aa kjoepe alle moebler i matchende stil og fremdeles ha raad til alt det jeg heller ville brukt moebelpengene paa?

Nah! Kun et spørsmål om smak, det med hva som matcher. Eller? Når det gjelder økonomi, spiller tålmodighet og interesse en stor rolle om en skal gjøre det på lavbluss. Offentlige bygninger og sykehus er ikke det første jeg tenker på når det gjelder hjemmekoselig interiørarkitektur, men igjen - smak og behag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.