Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nydelig brud med "Pamela"-tatovering

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-12, 01:09   #11
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg fikk mange kommentarer på at tatoveringen min ødela inntrykket da jeg prøvde brudekjoler. Jeg syns det er helt greit at andre ikke liker mine tatoveringer, men de er en like naturlig del av meg som resten av kroppen. Jeg hadde ikke behov for å skjule de og heller ikke behov for å fremheve de da jeg giftet meg. Om noen syns det ødela at jeg hadde synlige tatoveringer så er det virkelig ikke mitt problem. Mine er gamle, men jeg velger fortsatt snitt på klær som jeg liker, ikke etter om tatoveringene syns eller ikke.

Folk må få lov å mene hva de vil om tatoveringer, mine eller andres, men å uttale at de ødelegger helheten?
Øyh! Det er MINE tatoveringer, ikke bare har jeg valgt å ha dem, men jeg har betalt en haug med penger og tilbrakt noen ubehagelige timer under nåla for å få dem.
Da er det en viss mulighet for at jeg synes de er fine, de er en del av meg og folk kan pent holde meningene sine for seg selv.
Om tatoveringene mine er "ut" eller ei gir jeg en god dag i, de er ikke der for at jeg skal være hipp og kul (jeg har stort sett alltid hatt lav hipp og kul-faktor), men fordi JEG synes de er fine og fordi de betyr noe for meg.
Symbolikken jeg har sydd inn i mine tatoveringer er ting som har betydd noe for meg i livet (musikk, identitet og familien) og jeg ser ikke for meg at jeg skulle bli nevneverdig flau over noe som helst av det og ville fjerne det.

Når det gjelder planlegging av plassering i forhold til aftenkjole har jeg ikke tenkt så veldig mye over akkurat det, jeg bruker ikke kjole så ofte at det er plagsomt, men jeg har sørget for at de forsvinner under en langermet skjorte, da jeg innser at jeg kan komme i situasjoner hvor dette er en fordel.

Og når det kommer til standardspørsmålet om hvor kule jeg kommer til å synes at de er når jeg sitter på gamlehjemmet: Jeg tror ikke jeg kommer til å gå så MYE i bar overkropp på gamlehjemmet og når jeg sitter der er det ganske mange andre på min alder som har tatoveringer også, så sjokkeffekten er ikke til stede på samme måte som i dag.

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

http://tattoofjerning.com/
Det er mulig å fjerne tatoveringer hvis man ikke lenger er komfortable med estetikken eller hva de representerer..
Jeg må innrømme at jeg er av dem som ikke synes tatoveringer er noe fint uansett.

Muligheten for at det blir arr er veldig til stede og et arr i samme formen som tatoveringen er ikke nødvendigvis en forbedring.

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Tja... Det er vel ikke sikkert de fortsatt synes de er like fine etter at de har fått betegnelsen 'tramp stamp'? Jeg tror nok det finnes en hel del der ute som angrer en smule på motiv og plassering.

Det har de hett hele tiden, men jeg ser ikke helt at hva de blir kalt skulle påvirke hva folk mente om egen kroppspynt. Mulig jeg er sær.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg vet egentlig ikke hvorfor de så litt slitne ut? Kanskje fordi jeg forbinder dem med milenniumsmoten, og fordi det later til å gå 13 på dusinet av dem? Noen av dem ser litt masseproduserte og upersonlige ut.

Hvilken mote jeg forbinder hva med er, for meg, lite relevant, men at det er en del "plukk en fra tavla"-tatoveringer som antagelig ikke var gjennomtenkte valg er nok en sannhet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.