|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg
Jeg blir nok heller ingen gjenganger på disse partyene. Synes i grunnen at det er triveligere å treffes uten bestillingsskjema. Men jeg registrerer at dette er et populært fenomen og at jeg til stadighet blir invitert på sånne sammenkomster. Er det noen som kan fortelle meg hva den største fordelen med partyvirksomhet er? Da får jeg lært noe nytt ihvertfall. |
![]() |
![]() |
#62 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Gullmikken er kåring av den beste Radioreklame. Gullfisken er det samme men da for TV Reklame. |
![]() |
![]() |
#63 |
Erfaren nok
|
#64 |
Quiet, please
|
Nei, jeg synes ikke det. Ikke hvis man gjør det for å få karrieremessig innflytelse. For å pleie kundeforhold osv. Snobbete synes jeg det blir hvis man gjør det kun for å vise at man har råd til å være medlem av den dyreste klubben, kjøper det dyreste proffutstyret uten å egentlig være det minste interessert osv. Men den slags tror jeg er i mindretall nå, fler og fler gjør det fordi de synes det er gøy.
#67 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#68 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg har vært helt alene hjemme hele denne uka - og kost meg kjempemasse. |
![]() |
![]() |
#69 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg har ingen ballfølelse.
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har kun erfaring fra dildoparty, og det var kun en anledning for å treffe venninner (?) og drikke alkohyler.
#71 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg baker brød nå.
#73 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg hadde 38,5 i feber i går, men er i dag feberfri |
![]() |
![]() |
#74 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg liker ikke kaffe |
![]() |
![]() |
#76 |
heimføing
|
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg syns de der dukkene så skumlere ut, enn det å stelle døde. Husker første gang jeg så en død person, da var jeg ni år... eller var det bare syv? Det var bestemor. Siden har jeg sett de tre andre besteforeldrene mine + faren min. |
![]() |
![]() |
#77 |
heimføing
|
Sist jeg gikk på ski var da jeg som fjortenåring var så dum å dra på påskeferie til onkel og tante. Tenkte ikke på at alle der i bygda går på ski, og det å ikke ha med ski er ingen godkjent unnskyldning - for selvsagt hadde de utstyr til å låne bort! |
![]() |
![]() |
#78 |
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg har nettopp drukket is-kaffe, og den var veldig god! |
![]() |
![]() |
|
|