|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forkynnelse - Jehovas vitneEg spurte min bror som er JV om akkurat dette. Og han sa at om nokon seier dei ikkje er interessert så blir det notert til neste gang en pioner eller forkynner er i området. I alle fall der dei bor. Som han seie, vi går jo ikkje for å plage nokon men for å treffe nokon som har lyst snakke med oss.
![]() |
![]() |
#2 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Forkynnelse - Jehovas vitne
Er det den broren eg kjente ein gong, eller har du fleire? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Forkynnelse - Jehovas vitneJeg har ogsaa hatt dem paa doera. De hadde med seg den fantastiske kreasjonismebookleten sin. Jeg hadde ikke tid da, men siden jeg hadde brukt det aa finne flest mulig feil i den blekka som opptrening foer en eksamen i evolusjonsbiologi noen aar foer antydet jeg at jeg var mer enn klar for at de skulle komme tilbake for aa ta en prat om dette senere. Har aldri sett mer til dem.
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Da trur eg min bror ikkje er døpt enda men er i førebuing til dette. Han går i alle fall i bibelstudier, har samtalar med dei eldste og er en bidragsytar på møta. Eg har lyst å overvære dåpen av han men eg trur kanskje ikkje det er lov?
Berre en bror.
![]() |
![]() |
#5 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Jovisst får du lov å overvære dåpen. Dåpen skjer på de store stevnene de har i løpet av året og alle er velkommen dit.
![]() |
|
|