Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer man aldri har kommet gjennom

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 15:00   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke jeg heller. Jeg prøvde en gang å sovne under en Kevin Costner-film (Field of Dreams, tror jeg), men greide det ikke.

Jeg har gått PÅ kino da.. men ikke under en film .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:00   #22
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

:gråter: Dette må vi diskutere over en kopp kaffe. Sånn kan du ikke gå gjennom livet.

På det punktet er jeg nok temmelig steinhard, men jeg tar gjerne en kopp kaffe.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:02   #23
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ikke jeg heller. Jeg prøvde en gang å sovne under en Kevin Costner-film (Field of Dreams, tror jeg), men greide det ikke.

Det virket ganske bra å se Kurosawas Sju samuraier skikkelig seint om kvelden i et ganske mørkt rom. (NB! Jeg liker den, altså! Noe annet skulle vel tatt seg ut.)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:03   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

For en stund siden fikk jeg en film fra Brafilm som virket sånn passe kul. Den skulle bli morsom å se, tenkte jeg. Helt til jeg skrudde på og fant ut at det var en musical, helt uten vanlig tale. Jeg skrudde av før 5 minutter var gått, sjokkert inn i ryggmargen. Og så leverte jeg feilrapport på den. *grøsser*
Har fortrengt hva den het.

Ah!
Jeg fikk også en fra Brafilm jeg ikke så ferdig... men husker ikke tittel .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:03   #25
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har gått fra kino en gang:

"Flukten fra havet" var filmens fengende tittel. Handlet om noen som skulle frakte noen skilpadder i fangenskap til havet tror jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:06   #26
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde sikkert ikke trengt å se mer enn en Star Wars film, hadde ikke mannen min skilt seg fra meg om jeg ikke satt i sofaen sammen med han og ser alle filmer flere ganger hvert år.

Moby Dick, fra 1997 med Gregory Peck bl. annet var så dårlig at jeg ble flau av å se på den. Ikke tok den slutt heller, den bare fortsatte og fortsatte, helt til jeg skrudde av. Godt mulig at den ville gått fortsatt, om jeg ikke hadde gjort det.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:06   #27
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ah!
Jeg fikk også en fra Brafilm jeg ikke så ferdig... men husker ikke tittel .

Jeg har fått flere jeg ikke har sett ferdig. En handlet om to jenter som var ferdige på college eller noe, og så skulle de kjøre fra Florida til California. Og så ble de forfulgt av en psyko politimann i en rå bil, og så skulle visst alle bli drept. Den var så utrolig dårlig på alle mulige måter at jeg ike klarte å le av det engang.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:08   #28
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

En kunstfilm (dokumentar) om Francis Bacon. Jeg ble helt kvalm av kjedesomhet, og mannen sovnet. Vi var de eneste på hele kinoen.

Gammel 12-04-07, 15:32   #29
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Moulin Rouge og Den engelske pasienten har jeg ikke klart å komme meg igjennom.

Blair Witch Project klarte jeg egentlig heller ikke, men siden jeg var på kino måtte jeg bare lide meg igjennom den driiiiitfilmen.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:34   #30
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den engelske pasienten.

Og så gikk jeg etter halve "Ghandi". Til mitt forsvar var jeg 14 år og gikk fordi den kjekkeste gutten på skolekinoen (selvsagt) foreslo det. Men jeg var ikke vanskelig å overtale uansett, altså.

Og så gikk jeg etter å ha sett 2/3 av Mrs. Doubtfire (grusom! grusom! Robin Willians ER IKKE MORSOM i sånne filmer altså!!!) og 9 months med Hugh Grant. Samme grunn.

I det hele tatt har jeg lett for å ikke gidde å se ferdig teite amerikanske blockbusters.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 16:30   #31
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moulin Rouge gadd jeg ikke se ferdig. Det meste av actionfilmer gidder jeg ikke begynne på en gang. Skrekkfilmer, som jeg likte så godt da jeg var tenåring, gidder jeg ikke se på lenger. Egentlig gjør jeg mesteparten av silingen før jeg begynner å se.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 16:37   #32
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Fisher King? Som i FISHER KING? Som i mest fantastiske film ever? :tror jeg drømmer:

Jeg kommer helt sikkert til å få høre det nå, men Schindlers List syntes jeg ikke var så fenomenal som hele verden ville ha det til.

Fisher King var fiiiin!

Jeg har reist meg opp og gått fra kinoen én gang. Det var mens jeg studerte i England, og vi var på kino flere ganger i uken. Filmen het Problem Child II. Det var nesten ikke til å tro, så dårlig var den.

Sist film som ble slått av her på DVD, var Truman Capote.

Gammel 12-04-07, 16:39   #33
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri slått av en film. Jeg har til og med sett Dis.

Gammel 12-04-07, 16:40   #34
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Patriot med Mel Gibson. Gikk etter 15min, har aldri angret på det

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 16:40   #35
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

The Patriot med Mel Gibson. Gikk etter 15min, har aldri angret på det

Tulling. Den er jo god!

Gammel 12-04-07, 17:03   #36
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Hotell St.Pauli.
Jeg forlot kinosalen før den var ferdig.

Gammel 12-04-07, 17:08   #37
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Big fish avsluttet vi etter ca 30 minutter, Brokeback Mountain tvang vi oss igjennom, fordi "den var jo så bra", liksom …

Vi er veldig kritisk til hva vi bruker tid på å se, så det vi starter å se blir som regel sett.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 17:24   #38
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Big fish avsluttet vi etter ca 30 minutter, Brokeback Mountain tvang vi oss igjennom, fordi "den var jo så bra", liksom …

Vi er veldig kritisk til hva vi bruker tid på å se, så det vi starter å se blir som regel sett.

Brokeback var jo en av fjorårets beste filmer :sjokkert:

Pleier også å gå inn med liv og lyst når jeg skal se en film, men liker jeg den ikke så sovner jeg. Enkelt og greit. Når jeg tenker meg om så har det blitt endel filmer opp igjenom. Har til og med sovnet på kino. :godt sovehjerte:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 17:28   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Brokeback var elendig. Rett og slett elendig.

Gammel 12-04-07, 17:42   #40
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Big Fish er jo helt fantastisk jo!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.