|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Uenighet om 16-årings ferieturDet kokmmer jo selvfølgelig litt an på 16-åringen også, men her er det ene og alene de tre ukene de har vært sammen som avgjør, egentlig.
|
|
|
#62 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Uenighet om 16-årings ferieturOm ett år er min eldste 16, og jeg ser ikke for meg at han hadde fått reise til et fremmed land med en person han hadde kjent i tre uker.
|
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Sv: Uenighet om 16-årings ferieturJeg er stort sett ganske "løssluppen" på slike ting, hvis jeg stoler på barnet mitt, men i dette tilfellet signerer jeg Smilefjes. Nei, hun hadde ikke fått reise. |
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uenighet om 16-årings ferieturHadde det vært med ei venninne og dersom de skulle til noen jeg kjente til og stolte på så hadde svaret blitt ja. Med en helt fersk kjæreste til et annet land for å besøke søsteren som jeg heller ikke kjenner? Nei dessverre, den hadde jeg ikke gått med på. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uenighet om 16-årings ferieturJeg kunne latt 10-åringen vår dra til Polen om det var med en 18-åring vi kjente og stolte på, som f.eks kusinen hennes. Og de skulle treffe en vi kjente like godt. Det er reisefølge og den de skulle møte som er det avgjørende her, eller usikkerhetsmomentet. Jeg er ikke veldig redd for Polen, flyturen osv. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Uenighet om 16-årings ferieturEnig m far, bl.a pga det sf skisserte. Jeg har vært på overnattingsturer med så mange sekstenåringer at jeg vet at mye kan skje og at de slett ikke alltid er modne nok til å fikse selv. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Uenighet om 16-årings ferieturDet hadde ikke vært okei nei.
|
|
|
#70 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Uenighet om 16-årings ferietur
Nei, det tror jeg ikke. Et nytt bekjentskap er et nytt bekjentskap.
|
|
|
#71 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Uenighet om 16-årings ferieturEnda en som er enig med far her. Såfremt at foreldre heller ikke kjenner kjæresten, eller de som skal besøkes, utover 3 uker med kjæresterier.
|
|
|
#72 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Uenighet om 16-årings ferieturJeg synes mamma var utrolig teit osv osv når hun nektet med å reise på hyttetur med 4 gutter når jeg var 16 år. Dette var venner av meg som hun ikke kjente, men jeg kjente de ganske godt.
|
![]() |
|
|