|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dongerishorts, er jeg for gammel?Så ei med lang strikkejakke; shorts og sorte strømpebukser og det så både stilig og behagelig ut. Kan jeg gå slik? Jeg er liten, normal men nærmer meg førti...
![]() |
#2 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: dongerishorts, er jeg for gammel..?Klart det.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: dongerishorts, er jeg for gammel..?Enig med agenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: dongerishorts, er jeg for gammel..?Alder har ingen betydning. Det kommer alt an på hvordan du bærer alderen og klærne.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: dongerishorts, er jeg for gammel..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
audio, video, disco
![]() Sv: dongerishorts, er jeg for gammel..?Jeg hadde valgt en annen shorts:
![]() |
#9 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: dongerishorts, er jeg for gammel..?Gå i shorts, men velg en penere enn en i jeans. Det går alle så og si under fjorten i virker det som. Mine shorts ble lagt langt inn i skapet da jeg fant ut dette, og jeg kler meg generelt sett lite voksent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: dongerishorts, er jeg for gammel..?Enig med agenten. :beklager: Shorts og strømpebukse er en tenåringsmote og jeg ville ikke gått i det. Jeg ville heller ikke gått i shorts på jobb om sommeren, selv om jeg kan bruke det privat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: dongerishorts, er jeg for gammel..?Med tykk strømpebukse kan det funke.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: dongerishorts, er jeg for gammel..?Jeg finner ikke bilder, bare av den typen som ikke blir bra.
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Jeg syns ikke det er så mange klær som hører til en bestemt alder, men akkurat det antrekket der syns jeg er veldig tenåring. Jeg ville ikke brukt det om jeg var over 25 tror jeg, men nå syns jeg heller ikke det ser spesielt stilig eller behagelig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Shorts kan funke, men absolutt ikke i dongeri, det funker bare på dem under 25. På voksne damer, sorry, ser det bare feil og lite stilig ut. Men shorts kan være stilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?
Enig. Sist redigert av Anne : 20-02-18 kl 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?For gammel for olakjorts. Mulig en i stoff kunne vært fint, men jeg synes fallhøyden er for stor til at jeg personlig hadde tatt sjansen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Jeg synes det har mer med lengden å gjøre. For meg ser det mest riktig ut med ca kneet når man er rundt 40 (rett over, midt på eller rett under kneet). Uansett om det er skjørt eller shorts. En vanlig kort shorts blir tilsvarende miniskjørt i mine øyne. Her er noen varianter jeg synes er ok for voksne. Gjerne med høye støvletter til, det stilig. |
![]() |
![]() |
#18 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Jeg synes det kommer an på rompe, bein og tilbehør til den som går med det. Jaggu har jeg sett mange fjortiser og tjueåringer som ikke kler den stilen heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
maler
|
![]() Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Jeg synes ikke alder er greia her, det er ikke så mange som kler det der. Ikke fjortiser heller, men de tilgis fordi de er flokkdyr. Hvis det er et pent antrekk og du kler det synes jeg ikke alderen spiller noen rolle, jeg har imidlertid til gode å se det på noen der jeg ikke synes den shortsen ser litt malplassert og rar ut.
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dongerishorts, er jeg for gammel?Jeg har nettopp blitt 40 og bruker olashorts ihvertfall en gang i uken. Jeg syns jeg er kjempefin i det |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|