Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tusen sko, men ingen å bruke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-12, 08:54   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Tusen sko, men ingen å bruke

Man har jo aldri sko. Selv ikke om man har 100 par.
Jeg bruker tykke, lave sko, type ELN, eller skoletter til det du nevner.

Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 09:08   #22
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Man har jo aldri sko. Selv ikke om man har 100 par.
Jeg bruker tykke, lave sko, type ELN, eller skoletter til det du nevner.

Jeg har jo disse Yggdrasil (Mary Jane-lignende) fra El Naturalista, da. Men jeg synes de er litt "ut" nå, etter flere år. Veldig tunge og klumpete. Brukte dem til dongriskjørt og sånt før.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 18:29   #23
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Nå er jeg på storbyshopping og har kjøpt halvhøye støvler med ganske lav hel fra Fly London. Med spenne på utsiden og glidelås. Men klarer ikke lete opp bilde fra mobilen.

Edit : Disse: http://www.legendfootwear.co.uk/inde...l#.UGMgQohS704

Sist redigert av banana : 28-09-12 kl 09:55.
Gammel 28-09-12, 09:55   #24
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Her er det lettere å se:

Disse kan brukes til dongriskjørt og litt røffe kjoler og sånt, ja? De heter Lilt og er fra Fly London.

Gammel 28-09-12, 10:15   #25
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du tykke legger så prøv Zizzi. Der så jeg noen fine støvletter i går faktisk. De var sorte, ganske lavhælte, knehøye og med snøring foran.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:22   #26
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Sv: Tusen sko men ingen å bruke

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Dr. Martens er det du trenger.

Siden du sa det så. De er innkjøpt.

Nå har jeg to par sorte boots på to uker. De fra Fly London (se to innlegg høyere opp) har jeg gått inn nokså godt allerede, og de er virkelig superkule. Handlekraftig, det er det jeg er. Og med dette ble jeg faktisk mer mitt gamle jeg!

Gammel 08-10-12, 10:26   #27
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Kule sko begge to- grattis

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 10:35   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Dr.Martens til det gruket du nevner. Mine er helt mørkelilla (så mørke at man først tror der er svarte). Jeg mistenker at de er litt "gøy på håret", men jeg er voksen nok til å være litt "gøy på håret" nå.

De støvlettene fra FlyLondon var veldig stilige. Var de trange over vrista? Jeg har visst fått høye vrister på mine eldre dager (det hadde jeg ikke før), og det har vært flere FlyLondon-støvletter som ikke har passet.

Gammel 08-10-12, 10:51   #29
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bruker Dr.Martens til det gruket du nevner. Mine er helt mørkelilla (så mørke at man først tror der er svarte). Jeg mistenker at de er litt "gøy på håret", men jeg er voksen nok til å være litt "gøy på håret" nå.

De støvlettene fra FlyLondon var veldig stilige. Var de trange over vrista? Jeg har visst fått høye vrister på mine eldre dager (det hadde jeg ikke før), og det har vært flere FlyLondon-støvletter som ikke har passet.

Litt trange over vrista, men det har gått seg til på en uke. De andre blir verre, kjenner jeg (Dr. Martens), der måtte jeg opp en størrelse pga. vrista.

Gammel 08-10-12, 11:13   #30
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har tydelig veldig forskjellig smak herinne. Jeg liker mer nette typer.
Jeg kunne brukt noe sånt til skjørt

Evt. høye sorte støvletter når det blir kjøligere i været. Sorte enkle , glatte støvletter, uten spenner eller annen pynt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.