|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forenkling av hverdag gir dårlig helse!Elektrisk vindusheis? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Fortynnet
|
Sv: Forenkling av hverdag gir dårlig helse!De som liker å vaske opp og henge opp alle klærne må jo bare gjøre det, selvfølgelig. Men jeg tror de aller fleste ser på oppvaskmaskin og tørketrommel som positive fremskritt, som ikke hindrer et liv med masse bevegelse. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Forenkling av hverdag gir dårlig helse!
Jo, altså. Så klart. Jeg skal ikke ta fra noen oppvaskmaskinene deres. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
<*(((<
|
Som i å gjøre ting enkelt og effektivt, og likevel sørge for å få beveget seg nok?
|
|
|
#27 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Tenkte det kanskje var det, men hvorfor "heis"? Den både åpner og lukker jo vinduene? Ja, ja, det var kanskje ikke det som var tema her. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Heiser går gjerne både opp og ned de også. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Det har vi for at det ikke skal gå flere fingre!
|
|
|
#32 |
|
Glamorøs
|
Sv: Forenkling av hverdag gir dårlig helse!Jeg er veldig bevisst på det i forhold til bilen. Moren min sa en gang "Hvis dere lettere kunne parkere kunne dere jo bare kjørt opp" om en skøytebane som ligger fire holdeplasser med bussen unna. Men nei, vi velger faktisk å enten gå eller sykle hele veien, eller bruke kollektivtransport. Jeg går eller sykler til jobb i stedet for å kjøre kollektivt på fine dager.
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Forenkling av hverdag gir dårlig helse!Og mens vi snakker om vindusheis; For en liten stund siden skulle jeg i et møte i Hovedstaden, og tok et tidlig morgenfly nedover. Leiebilen sto klar på Gardermoen og jeg satt meg verdensvant inn og kjørte mot utgangen.
|
|
|
#35 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#36 |
|
<*(((<
|
Sv: Forenkling av hverdag gir dårlig helse!Jeg er bare veldig fornøyd med å få dratt inn Amish-referansen, for den selvsensurerte jeg ut av et tidligere innlegg.
|
|
|
#37 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forenkling av hverdag gir dårlig helse!Jeg kjenner meg litt igjen, og en liten stund der synes jeg egentlig du var litt utidig altså, Maverick. :følte meg veldig truffet:
|
|
|
#38 |
|
Permakulturell
|
Sv: Forenkling av hverdag gir dårlig helse!Små duppeditter har jeg ikke tenkt så mye over, men jeg argumenterer sterkt for å for eksempel ikke outsource husvasken. Mest fordi det er bevegelse i hverdagen som gir mening. Og å ikke ha oppvaskmaskin på hytta. Det er noe meditativt med en kjempeoppvask, i tillegg til bevegelse.
|
![]() |
|
|