Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Farmen 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-12, 00:43   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmen 2012

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Jeg flirte mest av at det er mulig å ase seg såpass opp over at man ikke får sove sammen med motsatt kjønn - i en uke.

.

Når man er 28 år og ennå ikke har "hatt seg," skjønner jeg jo at man kanskje ikke stoler helt på seg selv i samme seng som en jente.

Men det skal han ha- han har ikke bare verktøyet og maten man hadde for 100 år siden, men også holdningene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 00:46   #2
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Når man er 28 år og ennå ikke har "hatt seg," skjønner jeg jo at man kanskje ikke stoler helt på seg selv i samme seng som en jente.

Men det skal han ha- han har ikke bare verktøyet og maten man hadde for 100 år siden, men også holdningene.

De holdningene syns jeg han skal få lov til å ha. Han fornærmer noen, men skader ingen. Hadde dette vissvasset om "lettkledde" vært den herskende oppfatningen hos Norges befolkning, ville jeg blitt redd. Men denne lille duttebassen, så naiv og velmenende? Meh.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 00:52   #3
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han får sikkert litt ekstra betalt for å være sånn, så flere skal se på.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 00:54   #4
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Han får sikkert litt ekstra betalt for å være sånn, så flere skal se på.

Neinei, ALT som skjer i reality er helt ekte asså!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 01:02   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HVA!!!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 17:21   #6
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Han har jo et barn, så helt uerfaren kan han ikke være.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 17:32   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Skuffa. Han mister jo fullstendig troverdighet som fanatiker nå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 18:10   #8
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Makan!
Så han har vært bortpå en kvinne tidligere altså? Og satt barn på henne? Og der står han og dikterer. Makan!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.