|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Kakemonster
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Tjorven: Hva med en tur dit bare dere to? Så kan dere smake ivei begge to.
|
|
|
|
#102 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!
|
|
|
#104 |
|
Permakulturell
|
Åh, nå må jeg bare dele et innslag fra lokalavisa sist fredag, under "lesernes mening". Spørsmålet lød: "Hva slags mat spiser dagens unge til middag?":
|
|
|
#105 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#106 |
|
kamerat
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Fantastisk, Eia!
|
|
|
#107 |
|
Glamorøs
|
Hvorfor tror du det? De har bakeri, kaffebar, slakter, to fiskebutikker, pølsemaker, stangekylling, rettferdig sjokoladebutikk, grønnsakshandel og flere ulike serveringsteder med alt fra pai, tapas, kjøtt og fiskeretter.
|
|
|
#108 |
|
Salt in the rainbow
|
|
|
|
#109 |
|
Trøtt
|
... det kom jeg på også. Sånn ca når vi var rett utenfor.
|
|
|
#110 |
|
Kakemonster
|
Jeg har bare et mentalt bilde av mengder med spekemat og myke oster.
|
|
|
|
#112 |
|
Glamorøs
|
Da ahr jeg hentet knivene mine og fått streng, men vennlig, formaning om å ta bedre vare på dem.
|
|
|
#113 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har vært vill og gal og bestemt at vi skal ha pie i navnefesten på lørdag. De driver ikke med catering for tiden, de lager ca 400 pier hver dag og alt går unna. Så jeg har engasjert en av gjestene til å henge i mathallen og fange opp pier etterhvert som de blir ferdige.
|
|
|
#115 |
|
Salt in the rainbow
|
|
|
|
#116 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Må bare dele denne fra Dagbladet i dag. Om ikke annet skriver han jo veldig underholdende. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Kidding, right?
|
Fnis, det virket som om det var denne personen som stod foran meg i køen der i dag formiddag gitt, jeg lurte et øyeblikk på om det kom til å være noe igjen til oss i det hele tatt. Heldigvis kom vi hjem med både sjoklade og eplepai.
|
|
|
|
#118 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Jan Omdahl har rett i at dette ikke er en typisk mathall. Det er et "luksusmatsted". Det jeg tror han tar feil i er at folk ikke kommer til å kjøpe middagen sin her. Ihvertfall håper jeg det. Han glemmer også at det ikke bare er løkka og St. Hanshaugen som har dette på veien hjem, men også Sagene, Tåsen, Torshov, Grefsen og Kjelsås. De som skal videre over Carl Berner (hele Groruddalen og opp til Nittedal) kan også stoppe her uten omvei. Mathallen i Stockholm ligger heller ikke i sentrum, og jeg syns Oslofolk bare har godt av å bevege seg litt utenfor kjernebydelene sine.
|
|
|
#119 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Skal til Oslo i neste uke og mathallen må jeg innom. Hva bør jeg spise der og hva bør jeg kjøpe med? Noen som har noen favoritter? |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Veldig greit med barnevogn der på ukedagene i allefall. Vanskelig å anbefale noe spesielt, syns jeg. Det er så masse bra. Pai fra Hello Goodpie er et must, riktignok.
|
![]() |
|
|