|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hoppe i sofaenJeg kjenner ikke så mange som synes det er ok heller. Tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hoppe i sofaenEr under middels interessert i interiørblogger, men det er ikke lov å hoppe i sofaen vår. (heter det "i sofaen" forresten? Trodde det var "på sofaen" som var korrekt her?). |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaenDet er aldri noen som har prøvd å hoppe i sofaen, så det har liksom ikke vært noe tema.
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hoppe i sofaenNope, overhode ikke lov. Ikke i senger heller. Gardinene våre skal heller ikke lekes med/ snurres i, og rot ellers til tross, vi spiser så og si aldri måltider i stua. Noe av sikkerhetshensyn, og noe rett og slett fordi noe må få lov til å være viktig for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hoppe i sofaenIkke lov å hoppe i sofa eller sprute i badekaret.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Å hoppe i sofaenIkke lov her. Både med tanke på skader og sofa og voksne som holder kopper. Og jeg blogger ikke.
![]() |
#28 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Å hoppe i sofaenDet er lov å hoppe i sofaen og i gjestesenga. Og å turne i ringene og klatre i ribbeveggen. Når en voksen passer på er det til og med lov å forsere trappa ved å klatre opp gelenderet i stedet for å gå trinnene. Ikke interiørblogger dersom det skulle være noen tvil.
![]() |
#29 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Å hoppe i sofaenStort sett ingen hopping her heller. Storebror har sluttet helt, lillebror løper noen ganger oppi sofaene (3+2) når han er i det slaget selv om det er strengt forbudt.
![]() |
#31 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaenDet er lov for de under 3 år, ikke over. Noen ganger er det lov å hoppe i senga. Det har både med sikkerhet, folkeskikk og generelt sofavett å gjøre.
![]() |
#33 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Å hoppe i sofaenIkke blogger vi, men vi hopper heller ikke i sofaene eller sengene.
![]() |
#35 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å hoppe i sofaenUt fra det jeg leser her tror jeg ikke det hoppes vesentlig mer hos oss enn der det er forbudt. Jeg kan faktisk ikke huske sist det ble hoppet i sofaen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaen
Seriøst?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Å hoppe i sofaenDet er lov å hoppe i sofaen og i den store senga for barn under ca 20 kilo. Det er selvsagt lov å sprute i badekaret, hva er ellers vitsen?
![]() |
#38 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Å hoppe i sofaen
![]() |
#39 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaenDet er forøvrig ikke lov å hoppe i sofaen her. Eller i sengene. Nå som pøbelrpinsessen er så stor, er det lenge siden noen brøt de reglene.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaenHer hopper de så mye de vil i sofaen - hjemme. Absolutt ikke borte. De har sluttet frivillig i tre-fire-års-alderen. Minstemann hopper av og til enda.
![]() |
|
|