Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å velge kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken kjole?
Alternativ 1 39 37,50%
Alternativ 2 18 17,31%
Vær vill og gal, gå for begge 41 39,42%
Annen kjole, tips i tråden 0 0%
Ingen, men jeg har ikke tips til noe annet/bedre 6 5,77%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-12, 14:38   #41
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge kjole

Den er nydelig nessie. Den ser ut til å være en del siere enn de andre.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-12, 16:21   #42
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Den var nydelig, Nessie.

Gammel 11-10-12, 14:49   #43
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var i Desigual-butikken på Ku'damm nå i høstferien, men hadde dessverre ikke så god tid. Utrolig mye fint!! Fikk nesten litt overload av alle fargene og mønstrene, hvor skal man begynne.. Men skal helt klart sjekke ut nettbutikkene. De kjolene jeg prøvde var generelt små i størrelsene. Jeg er vanligvis M/38, måtte opp i L og noen tilfeller XL i disse.

Ble det begge to, Mex ??

Gammel 11-10-12, 15:04   #44
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt begge to ja, fikk nettopp mld om at de kan hentes på posten. Så da får vi se seinere om de passer eller ikke.

Gammel 11-10-12, 15:09   #45
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg har bestilt begge to ja, fikk nettopp mld om at de kan hentes på posten. Så da får vi se seinere om de passer eller ikke.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 16:16   #46
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Kult! Gleder meg til å se bilder. :hinte:

Gammel 11-10-12, 20:18   #47
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

I dag kom som sagt kjolene, og jeg tror jeg beholder begge.
Den første passer nok flott til julebordsesongen som straks er i gang, og den andre tror jeg vil duge til litt mer hverdags. Dog trenger jeg noe under, for utrigningen var litt veeel mye..

Fotobeviser:

OT: Jeg ser at jeg burde ryddet etter bikkjas middagsslafsing, og speilet skulle vel så absolutt sett en klut i nær fremtid ..

Gammel 11-10-12, 20:19   #48
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Urk .. jeg ser blubbete ut på bilder. Mageregionen er ikke det den engang var nei ..

Gammel 11-10-12, 20:24   #49
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Fine kjoler! Satt merket på overdelen på den øverste kjolen fast eller? På min hang det og slang når jeg fikk den. Burde kanskje ha byttet, men jeg syntes den ble fin uten også.

Gammel 11-10-12, 20:25   #50
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

De var flotte begge to! Og utringningen var akkurat som den burde.

Gammel 11-10-12, 20:28   #51
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Veldig fine kjoler. Godt valg å beholde begge synes jeg. Jeg har flere Desigual-kjoler med slik utringning som den grå, og jeg bruker bare en "spagettitopp" under i en farge som matcher kjolen eller en "kontrastfarge" som matcher strømper/sko el.l.. Funker som et egg. Da kan man justere hvor dyp utringningen skal være hver gang.

Gammel 11-10-12, 20:29   #52
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Ja, alt satt helt fast.
Tror jeg skal bli fornøyd med disse.

Gammel 11-10-12, 20:30   #53
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Flotte kjoler altså. Du ser smashing ut.

Gammel 11-10-12, 20:32   #54
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var veldig fine til deg!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 20:35   #55
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Jeg tror jeg må ha en Desigualkjole til etterhvert.

Gammel 11-10-12, 22:39   #56
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjolene er knelange? Hvor høy er du?
:lyst på knelange kjoler:

Gammel 11-10-12, 23:59   #57
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Jeg vet ikke hvor lang Mex er, men jeg har den øverste kjolen i Large og den går til kneet på meg som er 1,68.

Gammel 12-10-12, 10:20   #58
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Jeg er 1,58 høy og har str S i begge kjolene.
Og tusen takk dere som syns jeg ser flott ut i kjolene!

Gammel 12-10-12, 10:24   #59
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Veldig flotte kjoler til deg! Gratulerer med en god kjøpsavgjørelse.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 10:27   #60
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Knallfine var de på deg, Mex !! Vi er jo omtrent like høye, lurer på om jeg må revurdere størrelsesoppfatningen min. Men du er slankere da! Lekker utringning på den nederste da!! Men det kan jo variere med anledningen hvor mye kløft man har lyst til å vise. Jeg må seriøst ha meg noen kjoler fra Desigual !!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.