Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Frem fra glemselen. Klassikeranbefaling

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 14:01   #21
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frem fra glemselen. Klassikeranbefaling

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Dere må virkelig lese "Mensen-tråden" altså. Den er en av mine absolutte FP-favoritter. Den er kort i tillegg.

Jeg leste den og lo godt. Dramaqueen Hedda var vel noe av det som fikk latterdøren opp her. Men jeg sitter igjen og lurer på hvordan i hule heiti HI kan legge inn et sånt spørsmå, og "argumentere" på den måten i tillegg.

Gammel 12-10-12, 14:05   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg leste den og lo godt. Dramaqueen Hedda var vel noe av det som fikk latterdøren opp her. Men jeg sitter igjen og lurer på hvordan i hule heiti HI kan legge inn et sånt spørsmå, og "argumentere" på den måten i tillegg.

Du kan så si. Vi får bare håpe han ikke brukte samme type argumentasjon på norskeksamen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:06   #23
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du kan så si. Vi får bare håpe han ikke brukte samme type argumentasjon på norskeksamen.

"Lærer, har du mensen eller?!"

Gammel 12-10-12, 14:06   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ?! Får jeg en 2'er? Har du mensen!?

Gammel 12-10-12, 14:08   #25
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

"Roe seg!"
Det hadde jeg nesten glemt!

Gammel 12-10-12, 14:10   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, nettopp. Derfor prikker på forhistoriske innlegg.

Vakkert, vakkert!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 14:13   #27
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Skilpadda har mensen.

Gammel 12-10-12, 14:13   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vakkert, vakkert!

Jeg beklager at jeg ikke har fått med meg alle gullkornene dine bakover i tiden, men jeg skal ha for at jeg gir kred når jeg oppdager dem.

Gammel 12-10-12, 14:14   #29
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vakkert, vakkert!

Jeg hadde også lyst å dele ut prikker, men tenkte det kansje var LITT rart i og med trådene er 4 år gamle.
(Spes. rød prikk til HI i mensen-tråden hadde ikke hatt stor funksjon ser jeg. )

Gammel 12-10-12, 14:15   #30
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Skilpadda har mensen.

Nei nei nei, hun HADDE, for 4 år siden.

Gammel 12-10-12, 14:24   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se der, nå får jeg ikke jobbet mer i dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 18:45   #32
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Nei nei nei, hun HADDE, for 4 år siden.

Nei, hun hadde ikke det. Hva hun har nå, skal jeg derimot ikke uttale meg om.

Men jeg kan alltids lage en poll.

Gammel 12-10-12, 19:10   #33
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lest mensentråden om igjen, og jeg ler så jeg griner her.

Tusen takk.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 20:55   #34
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Oh my!
En fornøyelig fredag tross alt! Ha ha ha. Jeg har lest og ledd.
Knertens Jul er bare fantastisk lesing.

Gammel 12-10-12, 21:33   #35
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Åh, herremin. Selv Missa sin trådavslutning om at hun ikke hadde lest tråden, lo jeg høyt av. Noen ganger savner jeg gode gamle FP-dager, og fjasingen.

Fnis, jeg HADDE ikke lest tråden! (Men min søster derimot...)

NÅ har jeg lest tråden, og ledd og ledd, og fatter ikke at den gikk meg hus forbi. Takk!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 22:51   #36
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok det som en selvfølge at du tulla!

Gammel 12-10-12, 23:01   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg minnes en tråd hvor vi filosoferte over hvordan foreldreportalen ville se ut og 40 år, eller noe. Besteforeldreportalen? Alle underforumene vi skulle ha.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 23:22   #38
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Nå har jeg lest Polyannas gjøkekostymetråd også.

Gammel 12-10-12, 23:24   #39
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg minnes en tråd hvor vi filosoferte over hvordan foreldreportalen ville se ut og 40 år, eller noe. Besteforeldreportalen? Alle underforumene vi skulle ha.

Den husker jeg! Den var fantastisk. Guri, som jeg lo av den.

Gammel 12-10-12, 23:39   #40
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Den husker jeg! Den var fantastisk. Guri, som jeg lo av den.

Er det denne, tro?

http://www.foreldreportalen.no/forum...light=rullator

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.