Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet du hvor gammel du er?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-12, 09:42   #21
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet du hvor gammel du er?

Egentlig så er jeg 28. Det er den første alderen som virkelig satt seg i hodet mitt. Og det er det jeg har lyst til å si aller først.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 09:43   #22
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Jeg hadde min andre 30-årskrise i år ettersom jeg trodde jeg ble 30 i fjor også. :P

Gammel 13-10-12, 09:45   #23
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må som oftest regne etter, tror stadig jeg er ett år eldre eller yngre enn det jeg egentlig er. Akkurat nå er jeg jo 45 og det er enkelt å huske.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 09:45   #24
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må ofte tenke meg om, men nå som jeg nettopp har hatt bursdag så husker jeg det. Akkurat nå i allefall.

Gammel 13-10-12, 09:46   #25
lego
bygger

lego sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
lego er litt kullego er litt kul
Standard

Det er svært sjelden min alder betyr noe og derfor må jeg tenke litt når spørsmålet kommer. Det var annerledes den gang når man ventet på å bli 18 osv. Nå lever jeg greit med å være VL en måned til.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 09:55   #26
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er 38. Det er et fint og rundt tall, så det husker jeg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 10:01   #27
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Mja, jeg vet jo egentlig det, men da jeg skulle svare i den andre alderstråden var jeg jo først skråsikker på 31, hvilket er et år for mye.. Jeg pleier å svare riktig med en gang, da.

Gammel 13-10-12, 10:02   #28
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Det siste året har jeg begynt å tulle med alderen. Feil vei. Da jeg ble 36 år i vinter trodde jeg at jeg ble 37. Og slik holder jeg på fortsatt. Jeg må tenke meg om, ellers legger jeg til et år.

Gammel 13-10-12, 10:03   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må ofte regne etter, men i år vet jeg det veldig godt. :førtis:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 10:11   #30
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Seinast i går viste eg en artikkel til kjæresten og sa Ho er jo like gammal som meg! Eg fekk raskt tilbakemelding på at nei, ho er to år yngre enn deg.

Gammel 13-10-12, 10:12   #31
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg surrer ofte, gikk blandt annet rundt å sa jeg var 34 ett år for tidlig, til mannen min rettet på meg. Nå glemmer jeg stadig at jeg har blitt 35. Har jo vært 34 i så mange år !

Gammel 13-10-12, 10:13   #32
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg roter fryktelig og har flere episoder der jeg har tatt feil bak meg. Må til stadighet regne på det, men så har jeg bursdag i desember, og da blir det jo ofte feil likevel. Men i går innså jeg at jeg husker jo alltid nøyaktig hvor gamle barna er, og siden jeg ble 30 rett før guttungen ble født kan jeg bruke det som huskehjelp. Vi blir 7 og 37 i desember.

Gammel 13-10-12, 10:17   #33
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det hender det glipper av og til.
Når jeg ble 38 ble jeg veldg overrasket over å bli det, for jeg var jo det allerede i mitt hode. Jeg var helt sikker på at jeg ble 39.
Når jeg tenker meg om hadde jeg samme glippen når jeg ble 28 år.

Gammel 13-10-12, 10:19   #34
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det vet jeg veldig godt.

Gammel 13-10-12, 10:29   #35
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Etter at jeg passerte 30 så må jeg visst tenke meg litt om ja.

Gammel 13-10-12, 10:35   #36
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Født 1980, så egentlig ganske lett å regne ut da. Men jeg må alikevell tenke meg litt om før jeg svarer. Har en tendens til å trekke opp (født i desember).

Gammel 13-10-12, 10:36   #37
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha vært i mange 40-årslag tror jeg at jeg er 40. Jeg er bare 38.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 10:36   #38
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Akkurat nå vet jeg det, for jeg er 45, og det er et sånn passe rundt tall. Men de siste 12-14 årene har jeg stort sett ikke husket det uten å tenke meg grundig om.

Me too.

Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 10:40   #39
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må alltid tenke meg godt om før jeg veit hvor gammel jeg er. For ikke så lenge siden fikk jeg denne kommentaren etter å ha fortalt hvor gammel jeg er: "Huh? Er ikke du 43 år da?" Og joda, da tok jeg feil igjen.

Dette var ikke noe som begynte etter at jeg ble førti altså. Tror jeg har drevet på sånn og surre med alderen siden jeg var i 20-årene.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 11:00   #40
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Ikke noe problem å holde rede på hvor gammel jeg er, nemlig 39.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.