|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg hadde min andre 30-årskrise i år ettersom jeg trodde jeg ble 30 i fjor også. :P
![]() |
#23 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg må som oftest regne etter, tror stadig jeg er ett år eldre eller yngre enn det jeg egentlig er. Akkurat nå er jeg jo 45 og det er enkelt å huske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg må ofte tenke meg om, men nå som jeg nettopp har hatt bursdag så husker jeg det. Akkurat nå i allefall.
![]() |
#25 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Det er svært sjelden min alder betyr noe og derfor må jeg tenke litt når spørsmålet kommer. Det var annerledes den gang når man ventet på å bli 18 osv. Nå lever jeg greit med å være VL en måned til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Mja, jeg vet jo egentlig det, men da jeg skulle svare i den andre alderstråden var jeg jo først skråsikker på 31, hvilket er et år for mye.. Jeg pleier å svare riktig med en gang, da.
![]() |
#28 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Det siste året har jeg begynt å tulle med alderen. Feil vei.
![]() |
#30 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Nei. Seinast i går viste eg en artikkel til kjæresten og sa Ho er jo like gammal som meg! Eg fekk raskt tilbakemelding på at nei, ho er to år yngre enn deg.
![]() |
![]() |
#31 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg surrer ofte, gikk blandt annet rundt å sa jeg var 34 ett år for tidlig, til mannen min rettet på meg. Nå glemmer jeg stadig at jeg har blitt 35. Har jo vært 34 i så mange år !
![]() |
#32 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg roter fryktelig og har flere episoder der jeg har tatt feil bak meg. Må til stadighet regne på det, men så har jeg bursdag i desember, og da blir det jo ofte feil likevel. Men i går innså jeg at jeg husker jo alltid nøyaktig hvor gamle barna er, og siden jeg ble 30 rett før guttungen ble født kan jeg bruke det som huskehjelp. Vi blir 7 og 37 i desember.
![]() |
#33 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Det hender det glipper av og til.
![]() |
#36 |
Tankefull
|
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Født 1980, så egentlig ganske lett å regne ut da. Men jeg må alikevell tenke meg litt om før jeg svarer. Har en tendens til å trekke opp (født i desember).
![]() |
#37 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Etter å ha vært i mange 40-årslag tror jeg at jeg er 40. Jeg er bare 38.
![]() |
#39 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg må alltid tenke meg godt om før jeg veit hvor gammel jeg er. For ikke så lenge siden fikk jeg denne kommentaren etter å ha fortalt hvor gammel jeg er: "Huh? Er ikke du 43 år da?" Og joda, da tok jeg feil igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|