|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessertMultekrem.
|
|
|
|
#103 |
|
kamerat
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessertJeg må bare anbefale den oppskriften der hemningsløst, paien ble aldeles fantastisk, om jeg må si det selv. Karamellcrunchy nøtter over et magisk geléaktig karamellkremlag! Jeg brukte ferdig paideig på rull, siden jeg har paideigfobi, og det fungerte strålende. Den tok lang tid å steke, jeg tror det ble 75 minutter til slutt – og så tror jeg det er viktig å ikke erstatte corn syrup med noe annet, vanlig sirup er nok betraktelig søtere enn corn syrup er.
|
|
|
#104 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessertServerte du noe ved siden av? Is, krem, e.l.?
|
|
|
#105 |
|
kamerat
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessertVaniljekesam. Det fungerte veldig bra. Og så drakk vi vin santo til.
|
|
|
#107 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessertTrollkrem. |
|
|
|
#108 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessertÅh! Pekanpai!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Audacious
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessert
Mine venner i hippieland brukte agavesirup i stedet for corn syrup, jeg vet jo ikke hvordan det ville funket i denne oppskriften, men jeg bare nevner det som et alternativ. (Agavesirup har de ofte på helsekost).
|
|
|
#110 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessertAgavesirup. *noterer* Corn syrup tror jeg er umulig å få tak i her utenfor Tigerstaden.
|
|
|
#111 |
|
superbruker
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessert
Ler du av julmust!
Det er jo verdens beste julebrus som selvsagt bare selges i Sverige. Ingen over, ingen ved siden av. Det skvipet av julebrus man får kjøpt i Norge er ikke verdt penga engang.
|
|
|
#112 |
|
kamerat
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessertJulmust er godt.
|
|
|
#114 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hjelp meg å finne på en perfekt høstdessertEn annen gang kan du jo lage lun multesuppe med piska rømme. Det er godsaker altså. Min oppskrift ligner muligens litt på denne men jeg bruker hvitvin i stedenfor vann og bare smaker til med likør. Og serverer altså med stivpisket seterrømme og et kaneldryss på toppen.
|
![]() |
|
|