Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbant
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Jeg synes at et minimumskrav må være at man kan ha barnet mot seg etter at man er ferdig med bagen, så jeg støtter forslaget om Brio Go. Kjøper man ny kan man kjøpe ekstre hjul slik at man kan sette på store, faste hjul på de verste snødagene. Det var det eneste jeg savnet med den vogna.
Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.
Jeg har vært usikker på hvor tungt det skal veie at jeg kan ha henne vendt mot meg. Blir hun lik storesøsteren er det absolutt en fordel at hun kan se oss når vi triller. Og vi kommer jo til å trille en god del også siden vi ikke skal ha bil. Kanskje jeg bare bør slå fra meg Mountain Buggy helt, som er den vognen jeg egentlig hadde bestemt meg for. Og det er jo det første året en triller mest også.
Det å kunne ha barnet vendt mot seg når bagen byttes ut er meget viktig. Det handler om å kunne skjermes for inntrykk og se noe trygt og kjent, samt at blikkontakt med den som triller og mulighet for å kommunisere med vedkommende (og mulighet for den som triller å kunne lese barnet) er med å å styrke trygg tilknytning.