|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PrimerJeg har hørt mye bra om denne: http://www.boots.com/en/benefit-that...-primer_49605/ Men jeg har ikke somlet meg til å kjøpe den enda. Jeg har en fra ghost, er sånn passe fornøyd. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: PrimerJeg anbefaler hvertfall ikke gosh sin. Er det ikke gosh det heter? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: PrimerJeg liker godt Smashbox sine. Jeg har prøvd 3 ulike, og liker disse to best:
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: PrimerJeg har vært veldig fornøyd med Benefit That Gal. Fås på lookfantastic.com Sist redigert av Urie : 17-02-12 kl 22:23. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: PrimerTrekker opp denne! Jeg har lest meg opp på sminke og skjønner at det kan ha noe for seg å prøve en sånn primer. Makeupartisten i innslaget anbefalte Lancome La Base Pro. Noen som har prøvd det?
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PrimerJeg har god erfaring med primeren fra Laura Mercier. De har også en veldig fin dagkrem med farge og SPF 20 som gir et fint, transparent resultat.
|
|
|
#13 |
|
trøtt
|
Sv: PrimerJeg har en fra Smashbox. Jeg har ikke prøvd andre enn den, og for første gang føler jeg meg fin med foundation. (Jeg har ny foundation også da... Diorskin Nude)
|
|
|
#14 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: PrimerØyenskyggeprimer, vippeprimer eller foundationprimer?
|
|
|
#15 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Primer
Jeg har den. Nå har jeg ikke sammenlignet med andre og bruker den ikke så ofte. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: PrimerJeg bruker øyeskyggeprimer fra Too Faced (Shadow Insurance) og det får sminken til å vare hele dagen uansett merke. Hos meg sklir ellers sminken rett av øyelokkene selv om jeg ikke har fet hud. Ellers har jeg akkurat kjøpt Hourglass Veil Mineral Primer foundationprimer, men har ikke rukket å teste den ennå, og har liten erfaring med foundationprimere fra tidligere.
|
|
|
#19 |
|
trøtt
|
Uten primer/base på vippene ser jeg ut som en vaskebjørn før det har gått en time. Selv med vannfast maskara.
|
|
|
#20 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Primeren fra Shiseido som skal være under under øyenskyggen er også svært bra. |
|
|
|
![]() |
|
|