|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnet ditt gymtøyet sitt i?I en rema 1000 pose. *enkel* |
|
|
|
|
|
#22 |
|
trøtt
|
Sv: Hva har barnet ditt gymtøyet sitt i?Poden har Bergans Spider og har ingen problemer med å få med alt frem og tilbake. For å spare vekt har jeg helt shampoo og såpe over på flasker i reisestørrelse, og har tar ikke med seg de mest ruvende håndklerne. Av vekthensyn står også gymskoene fast på skolen, men før vi fant ut at det var lurt var de med frem og tilbake.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnet ditt gymtøyet sitt i?
Min 2. klassing bruker en slik fra Beckmanns, helt full og vel så det. Joggeskoene må hun ha med i skolesekken.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har barnet ditt gymtøyet sitt i?Mine bruker også dei stoffposane, mest siden me av ein eller anna grunn har enda opp med 5-6 ulike. To med namnet deira, og resten ulike reklameposar. Gymsko ligg i hylla på skulen, siden dei ikkje brukar dei andre plassar.
|
|
|
#25 |
|
snur
|
Sv: Hva har barnet ditt gymtøyet sitt i?6. klassingen bruker bag. Bendit- eller Tinebag. De er store og rommelige med plass til mye, lett å slenge over skuldra når hun sykler. Ellers så har vi brukt mye reklamesekker fra Telenor, veldig hendig størrelse for barn.
|
![]() |
|
|