|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() The North Face parkas - størrelse?Dere som har The North Face parkaser, hvordan er de i størrelse? Jeg har mulighet til å bestille i USA, til amerikansk adresse. Regner med det lønner seg.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?Det kommer an på puppestørrelsen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?Jeg vil si at de som kan bruke 40 i overdeler kan bruke M i NF dunparkas. Jeg er 40-42 og 173 høy, M i parkasen. XS holder sikkert fint til deg.
![]() |
#7 |
bits and pieces
|
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?Det tror jeg nok Kaprifol. Jeg har L bare for å få den over brystkassa mener jeg. Men sånn er det generelt med alle jakker for min del.
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?Jeg har konferert med en venninne som mener jeg uansett er litt for lav til sånn parkas.
![]() |
![]() |
#9 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?Er du så mye lavere enn meg, da? Jeg bor i parkasen min, og liker at den er S slik at jeg får plass til genser under - den er smal oppe. Selv for pannekaker. Jeg er 164, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?
Om jeg strekker meg litt, så når jeg 162... Jeg er ikke helt pannekake, men jeg har jo ikke problemer med å få plass i klær i barnestørrelse. Den ene Bergansjakken min er en guttejakke i str 164-170.
![]() |
![]() |
#11 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?Jeg elsker NF-parkasen min, jeg er 5 cm mindre enn deg
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?Jeg bruker S og M i Bergans og har NF parkaen i S. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?Det er nok lurt. Så i en annen tråd ei på 160 cm (husker ikke hvem) som hadde L fordi M ble for kort i armene, og selv er jeg 171 cm høy og passer S helt fint i armene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: The North Face parkas - størrelse?Jeg kan jo oppdatere denne, sånn for future reference: The North Face Arctic Parka i str. XS passer veldig fint til meg. Jeg har grei plass til tykk genser under, og den er, i motsetning til alle andre jakker jeg har prøvd på i det siste, ikke for lang på ermene. Jeg vil si at XS i NF er mindre enn XS i Bergans.
![]() |
![]() |
|
|