Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

The North Face parkas - størrelse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-12, 22:18   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The North Face parkas - størrelse?

Dere som har The North Face parkaser, hvordan er de i størrelse? Jeg har mulighet til å bestille i USA, til amerikansk adresse. Regner med det lønner seg.

Noen som kan sammenligne størrelsene med størrelsen på Bergansjakker, f eks? Jeg bruker XS og 164-170 i Bergans.

Gammel 11-09-12, 22:21   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The North Face parkas - størrelse?

Jeg har M i både North Face og Bergans.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 22:35   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar! Da burde jo XS gå greit.

Gammel 12-09-12, 11:54   #4
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kommer an på puppestørrelsen De er relativt smale over bysten med vide lenger ned. Jeg måtte opp 1 størrelse.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 11:56   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Mener jeg har L både i parkas og Bergans.

Gammel 12-09-12, 11:58   #6
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil si at de som kan bruke 40 i overdeler kan bruke M i NF dunparkas. Jeg er 40-42 og 173 høy, M i parkasen. XS holder sikkert fint til deg.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 12:01   #7
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Det tror jeg nok Kaprifol. Jeg har L bare for å få den over brystkassa mener jeg. Men sånn er det generelt med alle jakker for min del.

Gammel 12-09-12, 13:08   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Jeg har konferert med en venninne som mener jeg uansett er litt for lav til sånn parkas.

Gammel 12-09-12, 14:01   #9
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Er du så mye lavere enn meg, da? Jeg bor i parkasen min, og liker at den er S slik at jeg får plass til genser under - den er smal oppe. Selv for pannekaker. Jeg er 164, forresten.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 14:10   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Er du så mye lavere enn meg, da? Jeg bor i parkasen min, og liker at den er S slik at jeg får plass til genser under - den er smal oppe. Selv for pannekaker. Jeg er 164, forresten.

Om jeg strekker meg litt, så når jeg 162... Jeg er ikke helt pannekake, men jeg har jo ikke problemer med å få plass i klær i barnestørrelse. Den ene Bergansjakken min er en guttejakke i str 164-170.

Gammel 12-09-12, 14:21   #11
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg elsker NF-parkasen min, jeg er 5 cm mindre enn deg. Tror jeg har S. Går ikke inn i barnestr.

Gammel 13-09-12, 00:12   #12
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg bruker S og M i Bergans og har NF parkaen i S.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 07:30   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Jeg må altså komme meg til et sted jeg kan prøve den på...

Gammel 13-09-12, 09:08   #14
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Det er nok lurt. Så i en annen tråd ei på 160 cm (husker ikke hvem) som hadde L fordi M ble for kort i armene, og selv er jeg 171 cm høy og passer S helt fint i armene.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 11:29   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 173 med relativt lange armer, og str M er lang nok på mine armer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 22:04   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Jeg kan jo oppdatere denne, sånn for future reference: The North Face Arctic Parka i str. XS passer veldig fint til meg. Jeg har grei plass til tykk genser under, og den er, i motsetning til alle andre jakker jeg har prøvd på i det siste, ikke for lang på ermene. Jeg vil si at XS i NF er mindre enn XS i Bergans.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.