Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke vinterdresser til barn anbefales for tiden?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-12, 20:14   #61
C.D
Bør lage seg en tittel selv

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Hvilke vinterdresser til barn anbefales for tiden?

Knerten har en vinterdress fra Reflex, og den har altså holdt tett- 2 vintre på rad. Her er det ganske våte vintre også. Ble faktisk overrasket over det! Ikke er det slitt heller. Nå brukte han den vinteren han var 1 år og vinteren han var 2 år, så det var mye sitting den første vinteren. Ikke så mye slitasje da kanskje.
Tror jammen det vi kan starte med den dressen denne vinteren også min knert er, eller nå må jeg kanskje si har vært, lang i ryggen. Den første vinterdressen vi kjøpte var faktisk 98!
Gutten var med og prøvde i butikken, ekspeditrisa var faktisk enig i at han burde ha 98.
Han har reimatec tynndresser i 92 og 98- begge passer og den i 98 har han nok til våren og tror jeg.
Jøss, som jeg sporet av da

Gammel 30-09-12, 20:53   #62
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvordan har den vert i beina da C.D? Vi har ikke kunne brukt Reflex fordi de er så korte i ryggen og derfor blir for små alt for tidlig og beina alltid er alt for lange.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:00   #63
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hvordan har den vert i beina da C.D? Vi har ikke kunne brukt Reflex fordi de er så korte i ryggen og derfor blir for små alt for tidlig og beina alltid er alt for lange.

Vi har hatt samme problem siden min yngste er lang i ryggen. Men, han har en reflex vår/høstdress nå i 98 og den går greit, merkelig nok.

Gammel 30-09-12, 22:01   #64
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Hvordan er Didrikson dressene og Refleks sine? Mtp slitestyrke og vanntetthet.

Reflex er i alle fall slitesterke, mer slitesterke enn vanlig reima tec.

Gammel 30-09-12, 22:11   #65
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Beina har vært noe lange ja, men det har faktisk gått bra.
Når jeg leser det jeg har skrevet her, så ser det noe sprøtt ut!
Han har jevnet seg mere ut nå. Blitt lengre i beina så størrelsene vil sikkert passe litt mere sånn de er tenkt ser det ut som

Gammel 15-10-12, 21:48   #66
Lommelun
Superduperaktiv

Medlem siden: Mar 2010
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Hohoi....
Da blei det plutselig Reimatec + her i gården også istedet for Didriksons...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:53   #67
Lommelun
Superduperaktiv

Standard

Øhh... Det var jo ikke tilbud å få på de Reima dressene... Dem er merket med et slikt "ikke rabatt" tegn...

Gammel 15-10-12, 22:19   #68
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo, jeg fikk tilbud på den jeg bestilte på ellos.

Gammel 15-10-12, 22:37   #69
Lommelun
Superduperaktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Jo, jeg fikk tilbud på den jeg bestilte på ellos.

Kjøpte du idag?

Mulig dem har angra på at dem gav tilbud på disse dressene og har fjerna dem fra tilbudsmuligheten nå.
Alle Reima dressene har nå et slikt merke.

Gammel 15-10-12, 22:38   #70
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Fikk ikke tilbud på Reima jeg heller.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 22:40   #71
Lommelun
Superduperaktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Fikk ikke tilbud på Reima jeg heller.....

Skal vi saksøke dem?

Gammel 15-10-12, 22:42   #72
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

Kjøpte du idag?

Mulig dem har angra på at dem gav tilbud på disse dressene og har fjerna dem fra tilbudsmuligheten nå.
Alle Reima dressene har nå et slikt merke.

Reima har alltid et slikt merke. Men av og til får man rabatt som også gjelder "ikke rabatt"-varene. Det tilbudet tror jeg er utgått nå, uansett.

Gammel 15-10-12, 22:48   #73
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Reima har alltid et slikt merke. Men av og til får man rabatt som også gjelder "ikke rabatt"-varene. Det tilbudet tror jeg er utgått nå, uansett.

Stemmer, var nok et slikt tilbud jeg brukte. 2-3 uker siden kanskje?

Gammel 15-10-12, 22:51   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Uansett er det uaktuelt å kjøpe Reimatec, for har opplevd at det blir hull etter få gangers bruk. Reimatec er fint til de aller minste, kanskje opp til 2-3 år, for når de virkelig begynner å herje ute, ja da blir det hull. Fort.

Dette skjer ikke oss. Vi har hatt en dress som varte i 4 hele sesonger (av to unger). Nå er den litt flosset, men fremdeles helt tett. De andre har også holdt helt tett. Så knerten (nå 5 år) har fått reima-dress i år også.

Snuppa, som egentlig aldri sliter klær, klarte å bruke opp en PoP-dress på en sesong, så den kjøper ikke vi igjen. Troll med ullfor var fin, men vanskelig for ungen å ta på selv (han er IKKE av den selvstendige typen).

Gammel 15-10-12, 23:05   #75
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Hvilken Reimatec dress er get man skal ha da, de har jo så mange forskjellige på Ellos?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 23:09   #76
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Hvilken Reimatec dress er get man skal ha da, de har jo så mange forskjellige på Ellos?

Reima tec + er den som er mest slitesterk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.