Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Laminatbenkeplate fra Ikea

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-07, 09:43   #1
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laminat benkeplate fra Ikea

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Ja, har opplevd at de er supre på kundeservice - jeg har en lang rekke "saker" liggende på mitt navn der inne.. hehe.

Benkeplata har vel liggi på i sånn ca. 2 uker nå.. så jeg er jo litt skuffa over at det ikke holdt lenger kan man si.

Klag med en gang. Det går helt sikkert din vei. At du synes det er trist at den er stygg nå allerede etter kun 2 uker, forstår jeg inderlig godt! Det høres ikke moro ut!

Lykke til!

Gammel 14-04-07, 09:51   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Klag med en gang. Det går helt sikkert din vei. At du synes det er trist at den er stygg nå allerede etter kun 2 uker, forstår jeg inderlig godt! Det høres ikke moro ut!

Lykke til!

Jeg så prikken din, jeg svarer her jeg.
Den er mer gråsvart, siden det er bittesmå hvitprikker i det svarte, jeg synes den er veldig fin. Desverre har jeg ikke bilder her hjemmefra, men det er denne mener jeg. Vi har forøvrig til lysgrå malt kjøkken.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 09:55   #3
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk lykkeliten02!

Gammel 14-04-07, 09:57   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Tusen takk lykkeliten02!

Værsågod du. :smil:
Kan jo legge til at de små hvite ikke synes spesielt godt, det varierer utifra lys og synsvinkel. Når jeg står her i stua og ser ut i kjøkkenet ser den helt flatt svart ut.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 11:37   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har akkurat samme platen og ingen problem etter 1 år, så jeg ville klaget.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.