Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor står man på nedoverski i januar?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 22:14   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor står man på nedoverski i januar?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Hva er levelig? Hva vil du ha? Det blir fort de temperaturene i blant annet Hemsedal også.

Jeg vet ikke.
Kanskje ikke mer enn minus 10.

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Kommer jo an på hvor langt du er villig til å reise.
De har et veldig flott anlegg i Glomfjord og det er jo ikke så langt unna med bil.

Gud, jeg glemmer av Glomfjord. Finnes det overnatting der? Må google litt.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Voss?

Jeg skal iallefall definitivt gi lyd om det blir Voss.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Januar er den klart kaldeste måneden. Men i de årene jeg har hatt hytte på Trysilfjellet, har jeg kun opplevd at stolheisen har blitt stengt 1 gang, og da var det under -25. 15-20 blå er det derimot stadig i januar, selv om vi har hatt to milde vintre på rad nå.

Jo lenger vest du kommer, jo mildere er det nok. Myrkdalen/Voss er kanskje det beste temperaturmessig (men kanskje mindre snøsikkert, selv om myrkfans mener det er bestere enn bestest ).

Takk for info.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.