|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Trenger tips til pensumlitteratur!I følge pensumlista mi skal jeg ha en valgfri roman på pensum. Den må være utgitt etter 2000 og den må være norsk.
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Trenger tips til pensumlitteratur!Takker for tips. Bikubesong er dessverre utelukket ettersom jeg hadde den som valgri nynorskroman på fjorårets pensumliste.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips til pensumlitteratur!Hva med Kongepudler? Eller Vibeke Løkkebergs Purpur?
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Trenger tips til pensumlitteratur!
Jo, jeg har lest den, og den er bra. Men den kommer vel ikke innunder kategorien ikke-bestselger?
![]() |
#12 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Trenger tips til pensumlitteratur!
Det er jo ikke noe absolutt kriterie, da. Men tenker at det er litt morsommere å velge noe som det er liten sannsynlighet for at alle andre også har valgt.
![]() |
#13 |
Audacious
|
![]() Sv: Trenger tips til pensumlitteratur!Litt seint ute, så du har sikkert valgt noe. Men, for sikkerhets skyld:
![]() |
#14 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til pensumlitteratur!Thore Eithun Helland har skreve ei fin lita sak, Bitterhonning blues. Over 400sider, men verdt det!
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til pensumlitteratur!Bitterhonning er på salg på HaugenBok!
![]() |
![]() |
#19 |
Borte
|
![]() Sv: Trenger tips til pensumlitteratur!Niels Fredrik Dahl "På vei til en venn".
![]() |
#20 |
Audacious
|
![]() Sv: Trenger tips til pensumlitteratur!Boka til Endre Lund Eriksen fikk ikke så mye oppmerksomhet da den kom ut, men jeg tror den kan få det seinere når han blir litt mere kjent. Det er han som har skrevet boka (og filmmanuset) om Pitpull-Terje (hvis oppfølger kom ut nå nylig).
![]() |
|
|