Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fjortiser og skotøy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 14:14   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fjortiser og skotøy

Var i London forrige uke. Der solgte de Converse med for. Er det noe alternativ? De var halvhøye.

Gammel 18-10-12, 14:52   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sikkert noe med høye hæler.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 18:11   #23
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Converse er tydeligvis det eneste gangbare hos unge nu til dags.
Min tenåring sverger til converse året rundt, men har heldigvis et par med for.
Hun har også støpte såler i skoene (oftest bare i den ene), teknikeren greide helt fint å tilpasse til converse, men hun måtte litt opp i størrelse da.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 10:26   #24
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Converse på min 14-åring her også. Tullesko. Hun har både wedges og mer fornuftige sko, men det er bare Converse hun bruker.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 10:34   #25
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min fjortis (10) går i converse, støvler, disse fra Clarks:

og noen varme vintersko som er vannavstøtende og foret i ull.

Gammel 23-10-12, 10:36   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Foreløpig går hun i Dr. Martens, Hunter støvler hvis det regner. Hun maser om UGG , men får det ikke, hun bruker fotsenger og vi har krav til sko om at de skal kunne brukes i disse. Hun har selvfølgelig «slaske» sko hun som alle andre, men de får hun bruke å kino el., når hun ikke skal gå langt. (Toms)

Conversene bor hun i enda, tørre dager, hun har fått ett par såler til disse, så de er ikke det aller verste hun har på.

Sist redigert av Fløyel : 23-10-12 kl 10:47. Årsak: hater t9
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 13:06   #27
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min fjortis (snart 15) går for tiden enten i converse eller Uggs fra i fjor. Vi skulle kjøpe Dr Martens da vi var på jentetur i Oslo for et par helger siden, men etter å ha prøvd, ble hun litt usikker.

Nå vil hun visst ha allikevel.

Men altså, Dr Martens skal hun få, det er jo fornuftige sko.

I tillegg har hun noen høye Sorell støvletter, men de tror jeg er knappe nå, så vi får se utover om hun trenger å skifte ut dem med noe annet vanntett. Til kalde dager har hun jo Uggs.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 13:16   #28
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min fjortis går kun i converce. Til vintersbruk har hun Timberland Mukluk og så tror jeg at hun rett og slett må få Dr Martens som en mellomsko.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 13:22   #29
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Snuppa kommer hjem igjen på fredag etter en uke hos pappan sin. Da tror jeg vi må ut på skoshopping.

UGGsene har ankommet, og hun kommer til å bli ellevill.
De er såpass store at jeg er sikker på at fotsengene passer i de. Ellers passet de perfekt til meg.
Men UGGs er uaktuelt fottøy på østlandet nå om dagen. Så hun MÅ bare pent finne seg i at hun må ha et par til.

Gammel 23-10-12, 13:23   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg bare en elvis, men hun fikk nylig vintersko. Det var mye fint og feminint, synes jeg. Hun endte opp med goretex fra ecco, men de er høye, smale og med snøring. Skikkelig fine. Skal se om jeg finner bilde.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 13:29   #31
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nå har jeg bare en elvis, men hun fikk nylig vintersko. Det var mye fint og feminint, synes jeg. Hun endte opp med goretex fra ecco, men de er høye, smale og med snøring. Skikkelig fine. Skal se om jeg finner bilde.

Høres dyre ut.

Gammel 23-10-12, 14:16   #32
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Gi dem et årlig skobudsjett og sett beløpet inn på kontoen deres, så fikser de opp selv selv.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 14:33   #33
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste går kun med skatesko. Jeg tilbød meg å kjøpe noen fin Moods of Norway vintersko til ham, men det nektet han å ta i mot. Da får han søren meg bare fryse på føttene. Hrmpf!

Gammel 23-10-12, 14:35   #34
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Snuppa har blitt tilbudt det meste. Også forede skatesko. Var visst ikke interressant.

Gammel 23-10-12, 14:36   #35
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Gi dem et årlig skobudsjett og sett beløpet inn på kontoen deres, så fikser de opp selv selv.

Nja. Da ville hun gått i enten UGGs eller Converse.
Jeg mener det bør være noe mellom der altså.

Gammel 23-10-12, 14:52   #36
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Høres dyre ut.

1000. Sko koster såpass, har jeg inntrykk av.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 15:01   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Nope.

Fjortisen her gjør ikke det. Hun insisterer på converse og til nød en college-hettejakke over genseren. I regn, i 0 grader.
Også bruker hun opp alt varmvannet når hun kommer hjem fordi hun holder på å fryse ihjel. Men nei, hun kler ikke på seg.
Og jeg vil dusje jeg også.

Gammel 23-10-12, 15:05   #38
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nope.

Fjortisen her gjør ikke det. Hun insisterer på converse og til nød en college-hettejakke over genseren. I regn, i 0 grader.
Også bruker hun opp alt varmvannet når hun kommer hjem fordi hun holder på å fryse ihjel. Men nei, hun kler ikke på seg.
Og jeg vil dusje jeg også.

Ja, sant!
De vet jo ikke sitt eget beste alltid. Hun har alltid vært relativt snusfornuftig hun snuppa mi, men ting har endret seg gitt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.