Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Rydde, vaske, rydde, vaske!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-07, 18:18   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rydde, vaske, rydde, vaske!

Jeg har full jobb, mannen har full jobb og pendler et godt stykke vei 3 dager i uken. Disse dagene er han ikke hjemme før 19 eller 21, og drar lenge før vi andre har åpnet øynene.

Vi har akkurat skaffet oss vaskehjelp, og takk og lov for det. HUn kommer hver tirsdag og vasker hele huset. Hun er et funn! Selv støvsuger vi torsdag og lørdag i tillegg, og tørker lett over vasker samtidig.
Klesvask blir et par dager i ukedagene + en dag i helgen. (gjerne 2 maskiner hver gang) Det står bestandig klesstativ på badet (om vinteren/høst), eller vi henger det ut når det er varmt og tørt ute. Prøver å brette sammen og legge på plass med en gang det er tørt, og driver stadig barne- og voksenopplæring rundt det å rydde opp etter seg med en gang.

Jeg er nemlig mye blidere når det er noenlunde rent og ryddig rundt meg. Det betyr ikke at jeg ikke tåler litt rot, men jeg blir småsur når det flyter alle steder.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.