Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.
Da er han iallefall langt sprekere enn han ser ut til å være. Det er ganske mange kilometer fra setra til mobildekning. Men for all del, det kan godt hende han har gått tur eller kjørt bil eller hva som helst. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jenta hevder å ha både mottatt sms'er sendt fra setra og selv sendt sms'er til sine venninner når hun var der. Det betyr jo ikke at jeg mener hun lyver om alt (eller noe for den saks skyld), jeg blir bare usikker av slike åpenbare faktafeil.
Hvordan vet du at de ikke har et annet abbonement enn deg og at de har dekning med sine telefoner/abbonementer?
Det at du ikke har dekning et sted er ikke et bra nok argument for at det gjelder alle andre også.
Jeg er tar ikke stilling til skyldspørsmålet i saken, jeg avventer dom. Men for meg er det grisen har innrømmet mer enn nok til at jeg synes han burde strippes offentlig for all verdighet og henges ut til spott og spe for all tid fremover. Og jeg håper inderlig at folk som så bastant skal forsvare ham snart vender ham ryggen og innser at det er pokker meg ikke greit å drive på sånt med BARN!