Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-12, 11:42   #34
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Hvem er de viktigste kvinnene i livet ditt?

oj vanskelig spørsmål. forsøkte se om jeg fant andre mannesvar her inne så jeg kunne se om det var noen likheter forskjeller....

litt sårt tema egentlig for svarene er ikke slik de burde vært i en "perfekt" situasjon. men allikevel har jeg noen viktige

Den desidert viktigste kvinnen i mitt liv, farmor! men i 1990 døde hun da jeg var syv år gammel. men frem til da var det hun som var omsorgspersonen mens jeg var på samvær hos pappa med alkoholproblemer. Hun bodde i en tretroms på Lørenskog med to av sønnene sine av samme sort. jobba og sleit som vaskedame til hun var over 70. mange gode minner fra hennes yatzytap til meg, søndagsmiddag som jeg alltid fikk velge det samme hver gang. skinkestek og ananas med krem, de sprøe gode pannekakene og lørdagshandlingen på triaden hvor jeg kunne få en pose seigmenn som kostet 7kr de beste forlater først.
jeg er glad jr har en søt oldermor på morens side vi holder god kontakt med hun fyller 90 nå men også et fantastisk fint menneske

Ho mor i nord er viktig.... Fostermoren min fra 92 til 01. Flyttet inn til skolestart i 2kl. og fikk en trygg og sunn oppvekst. kanskje noe gammeldags og kjølig(middag på bordet er tegn på kjærlighet osv) men allikevel et godt grunnlag for å kunne komme seg ut i livet på egenhånd Forts et godt forhold i dag, det ti år etter jobben er gjort. Jr er eneste guttebarnebarnet hennes selv om hun har 5 jenter så koser de seg veldig sammen. Vi besøker de omkring 2ganger i året da det er litt avstand mellom sørøstlandet og Finnmark.

så vet jeg faktisk ikke om resten er så viktige som jeg kanskje håpet de skulle være en gang.
moren til sønnen, to eldre halvsøstre, og min biologiske mor. de har alle en betydning for meg. men viktig? vet ikke

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.