Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-12, 21:48   #401
C.D
Bør lage seg en tittel selv

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Gleder meg til flyet skal gå fra Shetland igjen så det er håp om å få hjem sambo.

Gleden er fullendt

Gammel 26-10-12, 21:50   #402
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Gleden er fullendt

Så bra!

Jeg gledet meg til et glass rødvin i kveld etter en lang uke, sa nei til overnattingsbesøk, trengte en rolig kveld rett og slett. God vin, FP og TV er ikke feil en fredagskveld.

Jeg gleder meg til en rolig helg og til å se barna kose seg med å gå Halloween på onsdag.

Gammel 26-10-12, 21:52   #403
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Gleder meg til vi skal på middag til svogerfamilien i morgen kveld,
ungene koser seg så veldig sammen og vi voksne det samme!
Er så heldig å ha en super svigerinne, hun er som en god venninne.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 01:08   #404
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg til sushi med gode venner i morra

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 11:26   #405
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sydenlandet om fire uker.

Gammel 01-11-12, 11:48   #406
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg gleder meg til å ha fri i morgen, og dra på barselbesøk for å beskue min nye niese som ble født på mandag.

Gammel 01-11-12, 18:57   #407
tvillingmamma
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2012
tvillingmamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gleder meg til å hente jentene i bhg hver dag
Gleder meg til London tur om noen få uker

tvillingmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 22:38   #408
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen og jentene skal reise til svigers i helgen, så gleder meg til alenehjemme-helg. Samtidig gleder jeg meg til de kommer tilbake igjen

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-12, 22:44   #409
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Akkurat nå ser jeg frem til en rolig helg på hytta. Og så gleder jeg meg til fest med gode venner neste helg

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 13:17   #410
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gleder meg til praksisoppgaven er levert inn og eksamen er overstått. 23. november it is!

Gammel 04-11-12, 13:54   #411
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

second date tirsdag eller onsdag

Gammel 04-11-12, 13:58   #412
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Tja... jeg gleder meg til lønn om en ca 20 dager til.
Gleder meg også til jul, for da har jeg fri.
Ellers gleder jeg meg veldig til jeg er ferdig med BI kurset jeg tar nå, er ferdig til våren da, men dog..... Er spennende og alt det, men kjenner på at med full jobb, barn og reisevei til og fra jobb, så blir det en smule hektisk.
Gleder meg igrunn til våren, håper det skjer noe spennende da.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 14:15   #413
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Til jeg kommer ut av tannlegekontoret på tirsdag
Til poden blir frisk
Til jeg er ferdig med eksamen i starten av Desember
Til å starte og jobbe igjen om en ukes tid

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 18:01   #414
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Idag gleder jeg meg til de to minste sover.
Jadda - mom of the year.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 13:20   #415
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gleder meg til torsdag for da blir jeg opererert i benet og håper benet blir bedre etter denne operasjonen;-)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 14:36   #416
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Å bli ferdig med vitneavgivning etter over to timer venting! Grusom dag

Gammel 06-11-12, 16:09   #417
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannens 40-årsdag!
Bergentur med shopping, øl med gode venner og bare kos i begynnelsen av desember.
JUL!
Julekalendrene her på forumet!

Gammel 09-11-12, 22:22   #418
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

second date tirsdag eller onsdag

Og nå da, gleder du deg til third date, or....?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 00:59   #419
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Jeg gleder meg til å legge meg nydusja og lese krim!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 01:05   #420
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg til en regntung, planløs lørdag. Jeg skal sove lenge, ligge i senge og lese bok,spise Nennes rundstykker til senfrokost.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.