Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi meg din topp 5 skuespillere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-12, 11:47   #30
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gi meg din topp 5 skuespillere

George Clooney. Han klarer virkelig å mestre enhver film: Trist, morsom, skummel, action - jeg er søkkimponert over greia hans.

Leonardo DiCaprio var genial i Gilbert Grape, men jeg klarer ikke å komme på fler filmer hvor han topper den.

Johnny Depp - for rolletolkningene han har i alle Tim Burton-filmer

Uma Thurman - bare fordi hun er genial. Spesielt i Even Cowgirls get the blues og Kill Bill

Colin Firth - Jeg var helt satt ut etter King's speach.

Det var 5, men jeg synes det er vanskelig. Fordi jeg vil ikke rangere Leonardo som en av de beste, bare fordi han gjorde det så fantastisk i Gilbert Grape. Og som regel handler det om hvor godt jeg likte filmen og den konkrete rolletolkningen. Jeg er supersvak for Morgan Freeman, han gjør det som regel genialt. Samme med Jack Nicholson. Men jeg tenker at man heller burde rangere de 5 beste filmtolkningene. Anna Paquin var mesterlig i The Piano, men suger som Sookie Stackhouse i True Blood og så videre....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.