Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Puff daddy?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-12, 11:37   #1
Mumfins
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
Innlegg: 89
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Puff daddy?

Noen som har strikket denne og kan fortelle hvordan den ble? Fungerer den?? Vi har en akkurat passe sofa, men snuppelurene sitter ofte på gulvet. De har et par små puffer idag, men jeg ville gjerne bytte de ut med noe større. Vurdere også å kjøpe en puff i samme stoff som sofaen, men tenkte først at jeg kanskje kunne forsøke meg på en strikkepuff... Men fungerer den? Synes barn (og evt. gjester) at det går an å sitte på den? Eller er den "bare" til å ha bena på????

Regner med at det er så mange flinke strikkedamer her som kanskje har den at dere kan svare meg..... :-)

__________________
Mumfins
_____________________________
Vesletroll -03 og Minitroll -06
Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 11:43   #2
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Puff daddy???

Jeg har strikket den. Pass bare på å fylle den nok. Jeg har to stk dundyner i min men den er flat som en pannekake etter en runde med barne-tv så egentlig skulle jeg tatt mot til meg og sprettet den opp og fylt på med i allefall en dyne til.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no