|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?I natt har drømmen min vært lokalisert like utenfor huset, nærmere bestemt ved søppeldunkene.
![]() |
#23 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?Et godt stykke arbeid er unnagjort, Elise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?
Slike drømmer har jeg også.
![]() |
#25 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?Jeg drømmer ofte at jeg er på steder fra barndommen, har bodd endel forskjellige steder, med det er et sted som går igjen. Mamma forteller at hun drømmer om sitt barndomsparadis flere ganger i uken.
![]() |
![]() |
#27 |
Slow reader
![]() Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?[quote=Amelie;3488951] Sist redigert av Nelly Nickers : 20-02-13 kl 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Med & uten trylleformel.
|
Minner meg om da jeg og 2-3 av mine venninner ble befølt av en gammel bonde i en låve da jeg var liten, han lekte gjemsel sammen med oss... Kan det være liknende gufs fra fortiden som du har fortrengt?
![]() |
![]() |
#29 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?Jeg forflytter meg uforklarlig over lange avstander, og er aldri i mine barndoms landskaper. Derimot er jeg mye på vei til flyplassen, og gjerne iferd med å komme for sent, evt ha glemt mye viktig. Minst ett barn, f.eks.
![]() |
#30 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?Det varierer veldig, men det jeg ofte husker spesifikt er de drømmene når jeg nok en gang har sommerjobb på sykehjem. De drømmene er ofte litt kaotisk, og jeg surrer ofte med å huske vaktene, og tar meg i å befinne meg på feile steder når jeg skulle vært på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ikke rart du er sliten når du våkner. Jeg håper drømmene ikke er like slitsomme hver eneste natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Slow reader
![]() Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?Likte tydingen din, tjolahopp! Sist redigert av Nelly Nickers : 20-02-13 kl 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er drømmene dine lokalisert?Ja, kjenner du nå at du er standhaftig, besluttsom og uredd i våken tilstand? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|