|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
villende
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg innser at vi mangeler et ord som tilsvarer Grinch for alle dere Halloweenmotstandere. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Off the map.
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Personlig hater jeg den dagen. Men har lovet datteren vår å bli med henne en tur i dag.
|
|
|
#23 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Det er rart å tenke på at da vi var studenter organiserte vi Halloweenfester hvert år. Noen år var det private fester og etterhvert var det store Halloweenfester på Hulen. Og vi følte oss superkule. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]
Haha ja! *finne på et navn*
Veldig enig i dette. Jeg blir like overrasket hver gang noen drar kommersielt-kortet. Jeg tror jeg har brukt maks 200 kr totalt denne Halloween.
|
|
|
#26 |
|
kamerat
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween](Kilde: youtube.com)
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween].......
Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:21. Årsak: Ikke intressert i en diskusjon her |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Drømmer
|
Så du sender barna dine ut på runde, men nekter selv å gi ut noe? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg er i grunnen glad ingen går jule- eller nyttårsbukk her. Der er jeg litt mer "grinch".
|
|
|
#31 |
|
Borte
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg har ingenting imot at ungene feirer Halloween og jeg skal sågar følge dem en liten bit i kveld siden treåringen skal være med den første timen. Likevel føler jeg ingen plikt til å skjære ut gresskar og kle meg ut så det gidder jeg ikke.
|
|
|
#32 |
|
maler
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg synes kanskje man er litt kjip hvis man nekter ungene sine å gå runde. Men hvis man skal regnes som kjip fordi man ikke gjør mye utav en dag som ikke har noen større betydning for en synes jeg det blir litt voldsomt. Halloween har ikke en status som gjør at man blir utenfor hvis man ikke har full pakke. Det blir litt på linje med å mene at man absolutt bør ha lys på verandaen og reinsdyr i hagen fordi det er jul, for hvis man ikke har skikkelig amerikansk julepynt blir det kjipt for ungene. Det er jo så gøy med litt stæsj når man er barn.
|
|
|
#33 |
|
Etylbarbital
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Du er ikke kjip hvis du ikke stæsjer, men jeg hadde syntes du var kjip hvis du hadde nektet ungene gleden og jeg hadde definitivt syntes du var kjip hvis du sendte ut ungene på runde uten å være med på leke selv.
|
|
|
#34 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Vi feirer ikke Halloween. Ungene går ikke rundt på dørene og vi signaliserer (tydelig ?) med avslåtte utelykter at vi ikke feirer.
|
|
|
#35 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Ja, jeg syntes det er kjipt hvis man sender ut ungene på knask eller knep for deretter å slukke alt lys og stenge døra.
|
|
|
#37 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg syns Halloween er moro, men har forståelse for at ikke alle syns det, og jeg syns ikke du er kjip. Frøkna skal på Halloweenfest med klassen, og hun og venninnene har brukt dagesvis på å dekorere huset til hun som har festen. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Det er ikke så høy gresskarfaktor hos oss heller.
|
|
|
#39 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]5-åringen skal gå utkledd med ei venninne der hun bor. Jeg skal på møter og mannen kjøper vel inn noe godteri til utdeling, that`s it.
|
|
|
#40 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Helt enig med HI. Vi gjør ingenting med dagen i dag. Jeg og barna kunne blitt med på at arrangement, feiret skikkelig. Men å gi barna klær for å gå på dørene å tigge godt, eller å sette ut gresskar for å få tiggerunger, nei takk. Vi hadde tidligere noen skikkelig ubehagelige gutter på døra, så nå slukker vi lyset på gangen og åpner ikke mer. Gidder ikke å bli mobbet og herset med av 10 åringer fordi vi ikke har kult godt.
|
|
![]() |
|
|