|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånne til å ha oppi høye støvletter så de holder seg oppreist i gangen?De har hatt slike til en grei penge på to av tre tilfeldig valgte skobutikker jeg har spurt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sånne til å ha oppi høye støvletter så de holder seg oppreist i gangen?*gleder seg til Italiatur med Fjonka* |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånne til å ha oppi høye støvletter så de holder seg oppreist i gangen?Kjapt søk på boot shaper på Ebay gir masse treff. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sånne til å ha oppi høye støvletter så de holder seg oppreist i gangen?Jeg har også fått tilbud fra Nytt og Nyttig om gratistur. Eneste problemet med dem er at en får ikke reise alene uten å betale masse i tillegg. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Sv: Sånne til å ha oppi høye støvletter så de holder seg oppreist i gangen?Hver gank jeg ser denne overskriften så vil hodet mitt at det skal være "sånne på høye støvletter som holder seg oppreist i gangen" og så ser jeg for meg vaklende damer på høye hæler som sjangler rundt i en entré.
|
![]() |
|
|