|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestemødre på Facebook
Akkurat nå har jeg minst fem slike "visdomsord" m/bilder som tar opp _en del_plass i news-feeden min. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Bestemødre på FacebookJeg har heldigvis ikke noen problemer med eldre slektninger. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestemødre på FacebookJeg har min farfar og min pappa på FB.
|
|
|
#25 |
|
By the Sea
|
Sv: Bestemødre på Facebook007 - med 13-åringer kan det nok stille seg annerledes, ja. Jeg hadde litt eldre tenåringer i tankene, og de synes jeg skal få lov til å være helt i fred på FB om de ønsker det.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 04-11-12 kl 23:13. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Hvis de bare kunne greie å holde litt mer orden på punktumene sine...
|
|
|
#29 |
|
flisespikker
|
Jeg fant et fint svar til slike:
|
|
|
#30 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Bestemødre på FacebookJeg har ikke mamma på fb, hun har ikke forsøkt å legge meg til og jeg har ingen planer om å legge til henne. 17 åringen min har henne som venn og blir veldig flau over henne de gangene hun kommenterer ting. Hun sletter kjapt kommentarer som er feil plassert/som er flaue. Jeg har 17 åringen min som venn og hun har ikke sagt noe når jeg har kommentert bilder og hun pleier ikke å være redd for å si ifra. Nå er ikke hun ei som legger ut hele livet sitt på fb heller.
|
|
|
#31 |
|
Halloen!
Sv: Bestemødre på FacebookSkilpadda: |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Bestemødre på FacebookJeg kjenner det er greitt å ikke ha mine foreldre på FB, selv om det nok ikke hadde spilt noen rolle ettersom jeg ikke er så veldig aktiv at det gjør noe. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#34 |
|
Halloen!
La meg gjette: Vansker med å komme opp med noe glupt/morsomt/slagferdig selv. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Bestemødre på FacebookDa har vi snakket med bestemor, og hun skjønner nok ikke helt hvordan det virker når hun skriver kommentarer på bilder som vennene til barna har lagt ut. Men vi fikk nå forklart det, og hun skjønte det nå, så hun lovte å være litt mer forsiktig. Godt man kan snakke sammen om ting.
|
|
|
#36 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Bestemødre på FacebookNå spør jeg sikkert skikkelig dumt; men hva er så ille med å kommentere på andres bilder? (Pleier ikke gjøre det selv, bare så det er klart).
|
|
|
#38 |
|
flisespikker
|
Det er vel ikke noe prinsipielt galt, jeg tenker meg bare at det kan være pinlig for ungene/ungdommene når bestemødre og andre som ikke helt kjenner sjargongen og miljøet kommenterer på bilder og annet som vennene deres legger ut.
|
|
|
#39 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bestemødre på FacebookSkilpadda: Jeg ler så jeg griner! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
flisespikker
|
Jeg lo hjelpeløst hver gang jeg kom på den i et par uker etter at jeg fant den, så det skjønner jeg godt.
|
![]() |
|
|