Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tupperware deigunderlag

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 14:39   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tupperware deigunderlag

Jeg skulle gjerne hatt et sånt underlag til å kjevle på. Vet bare om Tupperware sitt, men det fins kanskje andre som er enklere å få tak i?

http://www.tupperware.no/produkter/b...s-deigunderlag

Er det eventuelt noen som kan selge meg et fra Tupperware?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 14:40   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tupperware deigunderlag

Eg har kjøpt eit på europris. Syntes det frå tupperware blei litt lite.

Gammel 05-11-12, 14:44   #3
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mange produsenter, jernvare/kjøkkenbutikker pleier å ha.

Gammel 05-11-12, 14:45   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søkte litt nå, og fant noen som anbefalte Invite. Tror det er Jernia, så da kan jeg se der.

Gammel 05-11-12, 15:04   #5
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville inn i tråden og anbefale Invite sitt, fordi det "klistrer" seg til bordet.

Selv har jeg Tupperware sitt, og det er godt å bake på, men du må vri opp et kjøkkenhåndkle i vann og ha under for at det skal ligge på benken. Det er også mye mer stivt og vanskeligere å vaske.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 15:05   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja, jeg har hatt et Tupperware selv for mange år siden, og det likte jeg ikke. Hvis det er samme type som fins ennå så vil jeg ikke ha det. Sjekker på Jernia.

Gammel 05-11-12, 15:06   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et fra Coop (Obs, tror merket er Coop altså). Mener å huske at det kostet ca. 150 kroner, og det er ganske stort og klistrer seg til underlaget og er enkelt å holde rent og i det hele tatt. Det tåler oppvaskmaskin og er så mykt at det kan brettes sammen mange ganger og tar liten plass i skuffen. Jeg elsker det og kommer til å kjøpe det samme om igjen om mitt skulle gå i stykker! Anbefales!

Sist redigert av Dixie Diner : 05-11-12 kl 15:21.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 15:07   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Da får jeg se på det også.

Gammel 05-11-12, 15:48   #9
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Tupperware sitt er ikke noe godt, synes jeg. Det ligger ikke stille på bordet. Det skal visst hjelpe å fukte det på baksiden, men det blir for det første søl og for det andre hjelper det ikke. Det er også litt lite.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 15:58   #10
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Tupperware sitt er ikke noe godt, synes jeg. Det ligger ikke stille på bordet. Det skal visst hjelpe å fukte det på baksiden, men det blir for det første søl og for det andre hjelper det ikke. Det er også litt lite.

Jeg er så enig. Og når man har rullet det sammen for å ha i skapet/skuffen så forblir det krøllet uansett HVA en gjør.
Jeg trenger også et bakeunderlag og skal sjekke ut Obs i dag den dag.

Gammel 05-11-12, 17:53   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Baking er virkelig en annen opplevelse for meg nå når jeg har det Coop-underlaget, altså. Jeg har jo dessuten kjøkkenbenk i heltre (pent, men upraktisk) og unnlot lenge å bake noe som trengte å kjevles. Nå baker jeg som bare det. Matta er klebende og sitter kjempegodt på overflaten, og den er myk (gummi) og blir aldri noensinne krøllete, og stor nok til å kjevle i hvert fall en langpannepizza på.

Gammel 05-11-12, 23:55   #12
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller du kan bruke den kjeramiske platetoppen.

Gammel 05-11-12, 23:59   #13
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en i silikon fra IKEA. Funker greit den, men den tåler selvsagt ikke at man skjærer i den med skarpe kniver.

Gammel 06-11-12, 00:03   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Synes det er mye greiere med en bakematte, lettere å rengjøre, og man kan bare løfte den bort til vasken og helle ut mel osv.

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg har en i silikon fra IKEA. Funker greit den, men den tåler selvsagt ikke at man skjærer i den med skarpe kniver.

Coop sin tåler det, jeg har skåret og skåret i den når jeg feks har laget kanelsnurrer, pizzasnurrer og lignende.

Gammel 06-11-12, 00:10   #15
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Coop sin tåler det, jeg har skåret og skåret i den når jeg feks har laget kanelsnurrer, pizzasnurrer og lignende.

Det følger med en egen kniv til IKEAs, så det er ikke noe problem. Silikonmatter vil uansett gå i stykker om man skjærer lenge nok dem altså, jeg har jobbet nok med å skjære opp pizza på 7-11 til å vite det Men tykkelsen på f.eks. industrielle matter gjør jo at de tåler den slags behandling lengre.

Gammel 06-11-12, 08:20   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Nei, den orker jeg IKKE ha masse deig på. I tillegg så er den jo ofte i bruk samtidig som jeg baker.

Gammel 07-11-12, 01:31   #17
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

I dag kjøpte jeg den matten fra Coop. Den skal testes i helgen, så jeg er spent.

Gammel 07-11-12, 10:38   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kanskje jeg også skal fornye meg litt.. har et fra Tupperware som er urgammelt men er jo fornøyd med det siden jeg ikke har prøvd noe annet.
Et som klistrer seg til benken uten å ha et fuktig klede under hørtes flott ut.
Skal også sjekke på Jernia + Coop. Takk for tips.

Gammel 07-11-12, 22:51   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Kjøpte det på Jernia i dag, og det virker veldig bra. Ikke prøvd det ennå, men det ligger godt på bordet og er greit å håndtere.

Gammel 07-11-12, 23:23   #20
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også fra ikea, den ligger i ro.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.