|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantGo har litt vugging mens buggabo er helt stiv. Go har vanlig sittedel mens Bugaboo har ergonomisk sittedel. Bugaboo har ganske liten sittedel på 90cm mens Go har en av de størrste på markedet på 102cm. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantGo har en milliard ganger bedre fjæring enn Bugaboo, fjæringen er definitivt det aller beste med den vogna. Alle andre vogner med svingbare hjul er mye stivere. I Go fikk jeg også plass til Voksi Classic i sportsdelen, det gikk ikke i det hele tatt i Bugaboo. Bugabooen må deles i to for å legges sammen også med sportsdel, det må ikke Go. Har man sittedelen vendt fra seg blir den også veldig flat sammenlagt.
|
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantVi har akkurat vært og kikket på vogn. Briovognen virket veldig grei i sittedelen og jeg likte godt kalesjen, men den vognen vi testet ut må ha vært skjev. Det ene hjulet tok ikke helt nedi. Det var nok til at mannen avfeide den. Babyjogger-vognene likte jeg ikke kalesjen på. De virket litt simple. Da sto vi egentlig kun igjen med Bugaboo, så da regner jeg med det blir den siste utgaven som er kommet. Den har en del forbedringer. Typisk at de akkurat har vært på tilbud, men skal drøye lengst mulig fram til termin i håp om en kampanje.
|
|
|
#46 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantDu skal ha singelvogn, ja? Vet ikke hvor du bor, men Babyshop på Ryen hadde tilbud på Bugaboo Cameleon nå!
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantKommer ann på alderen til barnet. Go til de minste, BJCM for de litt større. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbant
Den har vi også. veldig fornøyd men på tide å selge videre nå som den har stått siden våren.
|
|
|
#49 |
|
|
Godt valg, Palmen! Jeg er litt forelsket i den vognen, altså.
|
|
|
|
#50 |
|
|
Skal innom dit neste uke. Når er det forresten vanlig med vognsalg sånn ellers? Hender det de setter ned i desember eller er det januar som er den store salgsmåneden?
|
|
|
#51 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantAner ikke. Det kommer vel litt an på når nye modeller kommer inn også, og de skal kvitte seg med de gamle. Hvor mange uker er du nå forresten?
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantI januar selges fjorårets modell ut i hvert fall.
|
|
|
|
#54 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantMountain buggy har kommet med et sete som kan has vendt mot deg, så om du vil ha trehjuling hadde jeg kjøpt den. Sjekk ut Mb sine nettsider for face-to-face sete.
|
|
|
#55 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantDet hadde vert genialt om det varte lenger enn til 9kg. Min var 9kg før bagen var byttet ut ved 4-5mnd. Så det hadde vert bortkastet penger her. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
Jeg tror ikke det går an å justere ryggen på det. Da er det uaktuelt.
|
|
|
#57 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantVi har bestemt oss for en Bugaboo Cameleon, første barnet, men bor sentralt i en by der det ikke er mye snø. Valget falt på den på grunn av at den er lett, og god å trille (har testet både den og Emmaljunga, og syns Bugaboo var lettest å styre, i tillegg til at Emmaljungaen var tung og bred). Designet spiller også en rolle, det skal jeg innrømme, og så liker jeg at den ikke er så bred, og at den er vendbar. Men jeg har jo ingen erfaring med dette, så det kan hende det blir en annen vogn dersom vi skulle få flere barn. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantBugaboo Cameleon er jo selve Stavanger-vognen, så dere blir sikkert fornøyde!
|
|
|
|
#59 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Det har jeg lagt merke til, mange av dem her. Satser på at vi blir det |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sikker på det? En venninne var på babyshop med sin bugaboo som hadde deffekt brems, da sa de at hele understellet måtte byttes for bremser var ikke ekstradeler hos bugaboo. Nytt understell koster 4000kr
|
![]() |
|
|