Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utstyrsliste til marsbaby

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-12, 15:27   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utstyrsliste til marsbaby

Jeg ville ikke kjøpt babybjørn, men heller et elastisk sjal og en ergosele eller en manduca.

Våre høstbabyer var ikke gulpebabyer og trengte derfor to ull/silkebodyer og to strømpebukser de første to mnd med et eller annet å ha utenpå hvis vi skulle ut. Jeg brukte ullflecedress fra Nøstebarn om de skulle bæres pluss en lue og votter som var veldig lange og uten tommel, sammen med noen booties av ull eller skinn. I vogn hadde de skinnpose og strikket jakke og lue.

Ellers arvet vi mye og jeg strikket en del, men det er begrenset hva man trenger.

Ellers kan det være ok med en elektrisk pumpe, ammepute, tøybind hvis du har lett for å få sopp, amme-BH og vhis du viser deg å være en som lekker litt, så kan det være greit med innlegg. engangs innerst og ull utenfor er det jeg har best erfaring med, etter å ha fått en heftig soppinfeksjon av å bruke ull rett på. På såre pupper er det best med masse luft og lite besøk, ellers er simplex øyesalve bedre enn de ulike lanolinsalvene. Sauefett, som feks = fare for sopp etter min erfaring, men jeg vet mange liker det.

Mine barn har ikke villet ligge noe særlig i egen seng. de har ligget på skinn mellom oss. Skinnet avgrenser og gir dem "egen seng" i sengen. Og så har de hatt egen dyne og eget teppe.

En god lenestol i stua er alfa og omega, og så kan du begynne å lage deg en ammekurv med plass til fjernkontroller, strikketøy, blader, telefon, matpakke og drikke til de dagene du er støkk med puppen mer eller mindre ute hele tiden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.