|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hel dress eller to-delt | |||
| Hel |
|
16 | 18,18% |
| To-delt |
|
42 | 47,73% |
| Begge deler |
|
30 | 34,09% |
| Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2 klassinger: Hel dress eller to-deltDressen fra i fjor har gjort sitt.
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltBegge deler.
Sist redigert av Niobe : 08-11-12 kl 19:34. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ute på tur
|
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltBegge deler her. Han har HH bukse og dunjakke til, og en reimatec dress. Han foretrekker helt klart derssen.
|
|
|
#4 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltStoresøster på 7 ville ikke ha dress, så hun har to todelte sett. Et fra Phoenix og et fra Didriksons.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltHun har HH overtrekksbukse (vår/høst), som hun har brukt en del nå. Og en vinterjakke til. Men hun har også en TTH dress hengende, men det virker som det er to-delt hun foretrekker.
|
|
|
#6 |
|
awesom
|
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltMin 6 åring er så forfengelig at han nekster å bruke dress på skolen, så han har todelt. Han har en dress som han til nød kan dra på seg om han bare skal ut bak huset å leke.
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltTo deler. Vi gjorde det sånn i fjor også.
|
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltHan har begge deler, dvs skogstadbuksa har jeg ikke funnet fram enda. Foreløpig bruker han en tynnere overtreksbukse, evt dressen.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltFørsteklassingen jeg har nå nekter plent alt som er heldressaktig. Han som går i 5 klasse brukte hele dresser ut 3. klasse. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltI fjor, da jenta mi gikk i andre klasse, brukte hun både todelt og dress. Dressen ble mye mer brukt enn jeg hadde trodd på forhånd. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-delt
Samme her. Og guttungen vil selv ha dress, han synes det er enklest. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Dressen er fra i fjor. Jeg hadde kanskje ikke kjøpt ny i år, siden jeg ser han foretrekker jakke og bukse. Forutsetningen er at han er flink til å kle på seg begge deler, ellers må han bruke dress. Men vi trenger forsåvidt to sett, for han går til/fra skolen i all slags vær, og trenger gjerne yttertøy på ettermiddagene også. Det tørker til neste dag, men ikke til kvelden, liksom.
|
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Her har det gått motsatt vei, i fjor hadde han bare todelt, mens jeg i år valgte å kjøpe dress til han.
|
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltVi er lite ute og leker etter SFO, dessverre. Det blir mørkt klokka fem, og jeg gremmes over hvor mye inne vi er. Når det er lyst, er de jo ute hele tiden. Hvis de likevel skal ut, har de flust med skalltøy og ull i alle varianter, og her er det jo så varmt om vinteren. Jeg har heller ikke opplevd at dress og yttertøy blir vått gjennom. Det er verre med sko. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, det blir litt annerledes når de er på SFO. Min kommer jo hjem mellom 12.30 og 14.30. Enkelte dager bruker de bort i mot en time på å gå hjem, og de bruker gjerne lenger tid jo dårligere været er.
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: 2 klassinger: Hel dress eller to-deltAndreklassingen spurte meg i går morges: |
|
![]() |
|
|