|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Loggar du Msn-samtalane dine? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 21,14% |
Av og til |
7 | 5,69% |
Nei |
90 | 73,17% |
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?
t |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Jeg vurderer å skaffe meg msn, så jeg får ikke svart noe, men jeg ser for meg, som Snippa, at jeg kommer til å logge Stesnuppas aktivitet på msn, men kommer ikke bevisst til å logge min egen.
![]() |
#23 |
© All rights reserved
|
Denne signerer jeg, og legger til at min eldste er 13. Og at jeg aldri har hatt behov for å sjekke loggen, heldigvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Leser
|
Jeg logger alt som blir skrevet. Hovedsaklig fordi jeg bruker det som et verktøy på jobben, på samme måte som med email. En ting man bør tenke på om man ikke ønsker logging er at den man snakker med også kan logge ... Det at man selv ikke ønsker å oppevare det på sin PC er for meg den eneste grunnen til å ikke logge.
![]() |
#25 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Jeg logger, men leser så å si aldri loggen i etterkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Har vist med ett (u)hell krysset av for logging da jeg la inn ny Msn, aner ikke hvordan jeg fjerner den eller hva jeg skal bruke den til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Nope.
![]() |
#28 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Nei. Jeg gjorde det ei stund, men fant ut at den var for lett tilgjelngelig ettersom jeg er pålogget stort sett hele tiden.
![]() |
#31 |
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Min MSN gjør dette av seg selv. Jeg visste ikke at det var valgfritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Nei, det blir for mye data liggende om helt sedvanlige hverdagssamtaler.
![]() |
#33 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Ja jeg logger. Har angret mange ganger på at jeg ikke har gjort det og da jeg fant ut hvordan man gjorde det så krysset jeg av for logging. Ting som har blitt sagt som er greit å vite er hovedårsaken.
![]() |
#35 |
Administrator
|
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Jeg logger alle samtaler, veldig greit, finne ut hva jeg har sagt til andre, samt finne tilbake lenker og andre detaljer. Jeg opplyser ikke om dette til de jeg snakker med, men så utveksles det ikke særlig intime detaljer på min MSN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Ferdiglada
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Korleis kan eg eventuelt slå av ei logging om eg har det som standard da, HP?
![]() |
![]() |
#37 |
Administrator
|
Det ligger som et alternativ under programinnstillingene. Nøyaktig hvor må nesten noen som har Windows og MSN Messegner svare på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Menyknapp: Tools - Options - Under Messages - History.
![]() |
#39 |
Epikur
|
Ja, det er min tanke også.
![]() |
#40 |
Epikur
|
![]() Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?Btw; hvis man har standard logging, kan man skru av og slette? Hvordan gjør man det?
![]() |
|
|