Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor bestiller jeg julekort (fotokort)?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 08:04   #1
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Re: Hvor bestiller jeg julekort (fotokort)?

Jeg har brukt fotoknudsen litt og har aldri hatt problemer med kalenderne. Det jeg synes de ofte er dårlige på er fargene. Enkelte bilder ser helt merkelige ut fargemessig, jeg skjønner ikke hva det er de gjør.

Gammel 13-11-12, 08:25   #2
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Hvor bestiller jeg julekort (fotokort)?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg har brukt fotoknudsen litt og har aldri hatt problemer med kalenderne. Det jeg synes de ofte er dårlige på er fargene. Enkelte bilder ser helt merkelige ut fargemessig, jeg skjønner ikke hva det er de gjør.

Det var det som var problemet med kalendrene mine, bildene var blitt fryktelig mørke.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.