Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

TGI Fridays Trondheim

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-12, 15:47   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Spørsmål

TGI Fridays Trondheim

Noen som har vært der? Lurer på om jeg skal ta ei venninne med for å spise der. Hørte det var kaos den første tiden, men lurer på om noen har vært der i det siste og om de kanskje har fått litt mer kontroll?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 16:05   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TGI Fridays Trondheim

Den fikk slakt i adressa nå før helga, og jeg var ikke imponert da jeg var der.

Gammel 15-11-12, 16:59   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært der to ganger. Åpningshelga og i forrige uke. Ikke imponert. De klarte ikke å servere maten samtidig. Ikke da vi var 8 personer og ikke da vi var 2 personer.
Noe av maten var kald.

Gammel 15-11-12, 17:18   #4
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Jeg var der 2 ganger i uke 44, og jeg kan ikke si jeg var så veldig imponert nei.
Veldig engasjerte og serviceinstilte servitører da, det skal de ha- men det var en følelse av kaos og stress. Ok mat, men jeg har nok smakt bedre fridays mat ja.
Ellers anbefaler jeg Nattergalen om du ikke har vært der.

Gammel 15-11-12, 18:00   #5
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Okidoki. Da utgår Fridays. Vi får vente og håpe på at de år ting på skinner etterhvert.

Nattergalen har jeg faktisk ikke vært på. Hvordan type mat er det der?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 18:45   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tulla Fisher anbefaler jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 19:01   #7
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mens jeg anbefaler Frida i Fjordgata.

Sist redigert av Minty : 15-11-12 kl 19:06.
Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 19:48   #8
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Maten var dårlig, men servicen bra.

Frister ikke å dra dit igjen med det første...

Gammel 15-11-12, 19:58   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Vi var der fordi Sønnemannen synes at det måtte vi jo i.o.m. at vi var på ett par i USA. Men sammenlignet med maten på Fridays i USA (som er helt OK ærlig junk, med rause porsjoner og bra scervice) så var det en gedigen nedtur, og det sier litt for jeg hadde ikke akkurat store forventninger. Knøttsmå, kjipe porsjoner, det ble glemt av tilbehør, vi fikk ikke maten samtidig (og vi var der på nærmest tom restaurant, 3 stk.), ingen opplysning om at det var gratis påfyll og slett scervice. Og maten var ganske dårlig. Fremdeles bedre enn Egon :grøsse:, men ikke ett sted jeg drar tilbake før jeg de har skjerpet seg.

Frida ja. Eller Jadab(indisk). Hvis du vil ha amerikanskinspirert junk drar du på Para-dice ved Brukbar

Gammel 16-11-12, 20:51   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var der på tirsdag. Kjempefornøyd med både maten og servicen.

Gammel 16-11-12, 20:54   #11
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

På Nattergalen er det vel ganske tradisjonell restaurantmat, men den er rett og slett veldig god

Gammel 17-11-12, 14:41   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Nattergalen var kjedelig.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.