|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() TGI Fridays TrondheimNoen som har vært der? Lurer på om jeg skal ta ei venninne med for å spise der. Hørte det var kaos den første tiden, men lurer på om noen har vært der i det siste og om de kanskje har fått litt mer kontroll? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: TGI Fridays TrondheimJeg har vært der to ganger. Åpningshelga og i forrige uke. Ikke imponert. De klarte ikke å servere maten samtidig. Ikke da vi var 8 personer og ikke da vi var 2 personer.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TGI Fridays TrondheimJeg var der 2 ganger i uke 44, og jeg kan ikke si jeg var så veldig imponert nei.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TGI Fridays TrondheimMens jeg anbefaler Frida i Fjordgata. Sist redigert av Minty : 15-11-12 kl 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TGI Fridays TrondheimMaten var dårlig, men servicen bra.
![]() |
#9 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TGI Fridays TrondheimNei. Vi var der fordi Sønnemannen synes at det måtte vi jo i.o.m. at vi var på ett par i USA. Men sammenlignet med maten på Fridays i USA (som er helt OK ærlig junk, med rause porsjoner og bra scervice) så var det en gedigen nedtur, og det sier litt for jeg hadde ikke akkurat store forventninger. Knøttsmå, kjipe porsjoner, det ble glemt av tilbehør, vi fikk ikke maten samtidig (og vi var der på nærmest tom restaurant, 3 stk.), ingen opplysning om at det var gratis påfyll og slett scervice. Og maten var ganske dårlig. Fremdeles bedre enn Egon :grøsse:, men ikke ett sted jeg drar tilbake før jeg de har skjerpet seg.
![]() |
#10 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TGI Fridays TrondheimJeg var der på tirsdag. Kjempefornøyd med både maten og servicen.
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TGI Fridays TrondheimPå Nattergalen er det vel ganske tradisjonell restaurantmat, men den er rett og slett veldig god
![]() |
|
|