Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 00:03   #41
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Cilius, her.

Jeg synes det er helt ok at ungdomskolen min ikke kan finne meg

....

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 00:11   #42
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cilius, her.

"Min" Marius?
Men, kjenner du ham da?
Han har også blitt tynn i håret

Bare husker du hadde en hang-up med en Marius. Også han skotypen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 00:52   #43
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg finner ingen jeg ... ikke så mye som en liten skolekamerat en gang.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 09:29   #44
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Har registrert meg, men skjønner heller ikke helt hva jeg skal bruke det til. Ikke finner jeg noen gamle kjente der heller. Så hvis noen av dere vil være vennen min blir jeg ytterst takknemlig. Jeg vil også ha venner!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 10:40   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Har registrert meg, men skjønner heller ikke helt hva jeg skal bruke det til. Ikke finner jeg noen gamle kjente der heller. Så hvis noen av dere vil være vennen min blir jeg ytterst takknemlig. Jeg vil også ha venner!

Da må vi vite hva du heter.

Gå inn på "account" og "networks" og velg NORWAY som nettverk. Så kan du bruke feltet øverst til venstre til å søke på navn, skoler osv. Jeg har tatt frem skolekatalogen og søkt på alle de navnene jeg kjenner, og det kom MANGE opp. Et par skoler også. Det er enkelt og morsomt når du kommer inn i det. Jeg har lagt inn bilder og fått masse venner nå. Fant søskenbarnet mitt der også, og min mann har meldt seg inn.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 10:48   #46
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da må vi vite hva du heter.

Så hvis jeg bare sender deg navnet mitt, så vil du være vennen min?

Jeg vet hvordan jeg skal søke, altså, jeg bare finner ikke noen av de jeg søker etter. Vi er sikkert ikke så flinke med edb og sånne ting, vi som bor her nede i Østfold, det er vel bare jeg som har klart å registrere meg.

Gammel 16-04-07, 10:57   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja om du sender meg navnet ditt så kan jeg legge deg til som venn, vi er jo gamle kjente fra lavkarbo og alt, vi to.

Gammel 16-04-07, 11:00   #48
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den eneste kjente jeg finner der er broren min.

Gammel 16-04-07, 11:03   #49
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

*venter i spenning på å bli venn med Iset*

Er det noen som er tøffe nok til å bli med i en FP-gruppe, da? Jeg er, i hvert fall!

Gammel 16-04-07, 11:17   #50
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Jeg er venn med Iset!

Gammel 16-04-07, 11:20   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Du er heldig.

Gammel 16-04-07, 11:24   #52
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Jepp!

Gammel 16-04-07, 11:24   #53
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Er det noen som er tøffe nok til å bli med i en FP-gruppe, da? Jeg er, i hvert fall!

Hva skal en slik gruppe drive med, da?

Gammel 16-04-07, 11:28   #54
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hva skal en slik gruppe drive med, da?

Det sier jeg ikke før du har meldt deg inn. Eller ikke før du har blitt vennen min, i hvert fall.

Gammel 16-04-07, 13:30   #55
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg er der! Har ikke hatt tid til å lete så mye enda, men har da funnet noen gamle bekjente som det var hyggelig å hilse på igjen.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 17:51   #56
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Den eneste kjente jeg finner der er broren min.

Gammel 16-04-07, 19:14   #57
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er i sjokk! Fant akkurat ut at jeg har gått i klasse med en av gutta her!

Gammel 16-04-07, 19:20   #58
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som i her på FP Majsa?

Jeg får litt angst av å tenke på og oppgi fullt navn. Synes mailadressen for alle og enhver også?

Gammel 16-04-07, 19:31   #59
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Som i her på FP Majsa?

Gammel 16-04-07, 19:37   #60
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg mente av de jeg søkte meg fram til ... *Presiserer* Du kom jo liksom automatisk opp fordi jeg hadde deg på msn-lista mi. Men veldig, veldig hyggelig at du ville stå på lista mi! Da ser det ut som om jeg har noen venner jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.